news-background
news-background

تمایل نیکلاس کیج به همکاری با کریستفر نولان و آری استر؛ کووید مانع بازی دیوید لینچ در Massive Talent شده است

کیج در یک جلسه پرسش و پاسخ با هوادارانش در «ردیت» به همکاری با «رابرت اگرز» و «اسپایک لی» نیز ابراز تمایل کرده است.

«نیکلاس کیج» که تا چند دهه با فیلم‌هایی چون «تغییر چهره» (Face/Off) و «ترک لاس وگاس» (Leaving Las Vegas) شناخته می‌شد، در یکی دو سال اخیر در عناوین تحسین‌شده «خوک» (Pig) و «بار تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم» (The Unbearable Weight of Massive Talent) ظاهر شده و به همین علت بسیاری از هواداران مایلند بدانند پروژه بعدی او چیست.

کیج در یک جلسه پرسش و پاسخ در «ردیت» به همکاری با کارگردان «تنت» (Tenet)، «میدسامر» (Midsommar)، «شمالی» (The Northman) و «۵ هم‌خون» (Da 5 Bloods) ابراز تمایل می‌کند و می‌گوید: «خیلی دوست دارم با کریستفر نولان همکاری کنم. خیلی دوست دارم با آری استر همکاری کنم. خیلی دوست دارم با رابرت اگرز همکاری کنم. همین‌طور اسپایک لی.»

کیج در پاسخ به پرسش دیگری فاش می‌کند که نقش رؤیایی‌اش اقتباس از رمان «۲۰۰۰۰ فرسنگ زیر دریا» نوشته «ژول ورن» است: «دوست دارم نقش «کاپیتان نمو» ژول ورن را بازی کنم چون این شخصیت عاشق دریاست. ویژگی مشترک ماست.»

این بازیگر ۵۸ ساله در بخش دیگری از مصاحبه با هوادارانش می‌گوید چالش‌برانگیزترین نقشی که بازی کرده نقش خودش بوده است: «می‌توانم بگویم نقش «نیک کیج» در «استعداد عظیم» چالش‌برانگیزترین نقشی بوده که داشته‌ام. چون باید مؤلفه اضافه شده تلاش برای محافظت از فردی به نام «نیک کیج» را داشتم و نیز بینش پوچ‌گرایانه کارگردان از آن به اصطلاح «نیک کیج» را تسهیل می‌کردم و این هر روز عملی جسورانه بود.»

«نیکلاس کیج» در جایی دیگر از این گفت‌وگو فاش می‌کند که «دیوید لینچ» قرار بوده در «استعداد عظیم» نقش کوتاهی بازی کند. لینچ فیلم «عشق دیوانه‌وار» (Wild at Heart) با بازی کیج را کارگردانی کرده است.

کیج می‌گوید: «با دیوید [لینچ] تماس گرفتم وقتی در حال فیلمبرداری «استعداد عظیم» بودیم چون امیدوار بودم که بخواهد نقش کارگردانی که من برای او تست بازیگری می‌دهم را بازی کند، اما در اوج نگرانی‌های کووید بود و او نمی‌خواست خانه را ترک کند. نتیجه «دیوید گردن گرین» اما بی‌نقص بود، و امیدوارم که گرین بیشتر بازیگری کند.»

در بخش دیگری از مصاحبه، کیج از «پدرو پاسکال» همبازی‌اش در «استعداد عظیم» ستایش می‌کند: «اولاً، پدرو پاسکال یک مرد واقعاً نازنین است. همکاری با مردی خوشایندتر و نازنین‌تر از او ممکن نیست. ثانیاً، او حس شوخ‌طبعی منحصر‌به‌فردی دارد. از نوعی که نمی‌دانم واقعاً شوخی می‌کند یا نمی‌کند.»

«بار تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم» ۲۲ آوریل رد سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید