news-background
news-background

جیسون موموآ به مینی‌سریال Chief Of War اپل تی‌وی‌+ پیوست

اپل تی‌وی+ برای تولید مینی‌سریال «سالار جنگ» (Chief Of War) با بازی، نویسندگی، و تهیه‌کنندگی «جیسون موموآ» چراغ سبز نشان داد. این مجموعه محصول کمپانی‌های ایندور کانتنت و شرنین اینترتینمت است.

این سریال هشت اپیزودی داستانی حماسی و بی‌بدیل در مورد استعمار و یکپارچه‌سازی هاوایی از زاویه دید یک بومی روایت می‌کند. موموآ و «توماس پا سیبت» به همراه «پیتر شرنین»، «فرانسیس لارنس» و «داگ جونز» تهیه‌کننده سریال خواهند بود. جونز شورانر سریال است و «جاستین چونگ» در حال مذاکره است تا دو قسمت اول را کارگردانی کند.

«سالار جنگ» اولین سریال تلویزیونی موموآ هاوایی تبار در مقام نویسنده است. او به تازگی در سریال پسا-آخرالزمانی «دیدن» (See) اپل تی‌وی+ دیده شده که برای فصل سوم بازخواهد گشت. موموآ سابقه نویسندگی و کارگردانی فیلم «راه پالوما» (Road to Paloma) در سال ۲۰۱۴ را داشته و اخیراً فیلمبرداری «آکوامن ۲» (Aquaman and the Lost Kingdom) به کارگردانی «جیمز وان» را به پایان رسانده است. فیلم بعدی موموآ «آخرین شکار» (The Last Manhunt) است که در مرحله پس از تولید به سر می‌برد. بازیگر سابق «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در سریال «پیس‌میکر» (Peacemaker) اچی‌بی‌او مکس نیز حضور کوتاهی داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید