news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Dual با بازی آرون پل و کارن گیلان

«کارن گیلانن پیش از بازگشت در نقش «نبولا» با «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy Vol. 3)، در کمدی تلخ «همزاد» (Dual) مقابل «آرون پل» دیده خواهد شد. «کلایدر» اولین تریلر این فیلم را منتشر کرده است.

داستان فیلم در مورد زنی با بازی گیلان است که پس از تشخیص یک بیماری مرگ‌بار در خود با ساخت یک کلون سعی دارد جای خالی خودش را برای دوستان و خویشانش پر کند. اما وقتی به شکلی معجزه‌وار بهبود پیدا می‌کند، تلاش‌های او برای از کار انداختن کلونش بی‌نتیجه می‌ماند. «مارتا کلی» و «جسی آیزنبرگ» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«رایلی استرنز» این فیلم علمی-تخیلی را کارگردانی کرده است. این فیلمساز پیش‌تر فیلم‌هایی چون «خطاها» (Faults) و «هنر دفاع شخصی» (The Art of Self-Defense) با بازی آیزنبرگ را کارگردانی کرده است. «همزاد» در جشنواره ساندنس گذشته اکران شد و در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۰ درصد دریافت کرده است.

گیلان اخیراً در فیلم «میلک‌شیک باروت» (Gunpowder Milkshake) در مقابل «لینا هیدی»، «پل جیاماتی»، «کارلا گوگینو»، و «میشل یو» دیده شده، در حالی که آخرین فیلم بلند پل «آدام» (Adam) بود که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد. پل در شش اپیزود از سریال «وست‌ورلد» (Westworld) اچ‌بی‌او نیز نقش‌آفرینی کرده است.

فیلم «همزاد» ۱۵ آوریل اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ فروردین ۱۴۰۱ ۲۲:۰۵

یه فیلم چرند دیگه درباره زنان آدمکش و قلچماق و قلدر و گردن کلفت مثل فیلم (Gunpowder Milkshake) و بقیه فیلمهای مشابه ...

نمایش اسپویل