news-background
news-background

فیلم Top Gun: Maverick در جشنواره کن اکران خواهد شد

دنباله «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) استودیوهای پارامونت و اسکای‌دنس در جشنواره فیلم کن آینده اکران خواهد شد. از چندین ماه قبل در مورد اکران این عنوان در کن برای اولین بار گمانه‌زنی می‌شد. «ددلاین» گزارش داده است که «ماوریک» به کن خواهد رفت اما احتمال نمایش آن در سن‌دیه‌گو پیش از کن وجود دارد. در سال‌های گذشته بسیاری از بلاک‌باسترهای هالیوود ابتدا در کن اکران شده‌اند.

قسمت دوم «تاپ گان» مدت‌هاست که آماده پخش شده اما ادامه پاندمی در ایالات متحده اکران آن را چندین بار به تعویق انداخته است. «تام کروز» در «ماوریک» نقش «پیت میچل» ملقب به «ماوریک» را تکرار می‌کند اما این بار خود او یک تعلیم دهنده است و باید نسل جدیدی از خلبانان شامل «بردلی بردشا» با بازی «مایلز تلر»، فرزند «گوس»، دوست و همکار «ماوریک» با بازی «آنتونی ادواردز» که در قسمت قبلی کشته شد را تربیت کند.

«جنیفر کانلی»، «جان هم»، «اد هریس»، و «وال کیلمر» که دوباره در نقش رقیب «ماوریک» بازی کرده دیگر بازیگران «تاپ گان: ماوریک» خواهند بود. کارگردانی دنباله به «جوزف کوزینسکی» سپرده شده و نگارش فیلمنامه به «پیتر کرگ»، «جاستین مارکس»، «اریک وارن سینگر» و همکار قدیمی کروز «کریستفر مک‌کواری».

«تاپ گان: ماوریک» ۲۷ مه ۲۰۲۲ در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید