news-background
news-background

عذرخواهی تام هنکس از بازیگری که به خاطر داشتن «چشمان بی‌روح» از سریال Band of Brothers اخراج شد

«تام هنکس» سرانجام از «کانر رتلیف» عذرخواهی کرد. بازیگر سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» (The Marvelous Mrs. Maisel) می‌گوید در سال ۲۰۰۱ به دلیل داشتن «چشمان بی‌روح» از سریال «گروه برادران» (Band of Brothers) اخراج شده است.

هنکس پس از گذشت دو دهه، در پادکست رتلیف که «چشمان بی‌روح» (Dead Eyes) نام گرفته حاضر شد تا از این بازیگر عذرخواهی کند. هرچند هنکس معترف است که آن اتفاق را به یاد نمی‌آورد، اما می‌گوید «ماجرایی جگرسوز» بوده و «مسئولیت کامل» آن را می‌پذیرد.

هنکس می‌گوید:‌ «بدون شک دستور کارگردان بوده و از طرف من صادر شده. شاید وسواسی وجود داشته یا یکی از آن تصمیمات بسیار بسیار دقیق بوده که داستان را به مسیری هدایت می‌کند.»

بازیگر «پینوکیو» (Pinocchio) اضافه می‌کند: «در جلسات خصوصی انتخاب بازیگران «گروه برادران»... تردیدی ندارم که گفته‌ام: «نمی‌دانم دوستان، این مرد چشمان بی‌روحی دارد.» می‌توانستم بگویم: «او بیش از حد بلوند است؛ زیادی بلندقد است و من نمی‌توانم بازیگری انتخاب کنم که از «فرمانده وینترز» بلندقدتر باشد.» می‌توانستم بگویم: «او زیادی کوتاه قامت و ریز اندام است...»»

هنکس می‌گوید پس از شنیدن ماجرای پادکست از پسرش کالین و دخترش الیزابت «مبهوت» شده است: «ضربان قلبم بالا رفت و گفتم: «من... من چه کار کرده‌ام؟ چه کار کرده‌ام؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۵:۵۳

تو هالیوود ظاهر آدم بیشتر از هر چیزی مهمه

نمایش اسپویل