news-background
news-background

ستایش ال پاچینو از جان کزیل The Godfather: «یکی از بهترین بازیگران تاریخ»

پاچینو به ستایش از هم-بازی سابقش در فیلم «پدرخوانده» پرداخته است.

«ال پاچینو» از «جان کزیل» هم-بازی‌اش در فیلم «پدرخوانده» (The Godfather) ستایش کرد و او را «یکی از بهترین بازیگران تاریخ» نامید. کزیل که در سال ۱۹۷۸ پس از ابتلا به سرطان درگذشت، تنها در پنج فیلم ظاهر شده اما همه آن فیلم‌ها نامزد اسکار بهترین فیلم بودند. پاچینو در سه فیلم از آن پنج فیلم از جمله «پدرخوانده» در سال ۱۹۷۲، «پدرخوانده ۲» (The Godfather: Part II) در سال ۱۹۷۴ و «بعدازظهر سگی» (Dog Day Afternoon) در سال ۱۹۷۵ با کزیل همکاری کرده است.

پاچینو در مصاحبه جدیدی با «نیویورک تایمز» می‌گوید: «از او درس‌های زیادی آموختم. در تئاترهای بسیار زیاد و سه فیلم با او همکاری کردم. الهام‌بخش بود، واقعاً بود. اما برای هیچ‌یک از آثارش تحسین نشد. در پنج فیلم بازی کرد، همه فیلم‌ها نامزد اسکار شدند، و او در همه آن‌ها عالی بازی کرد. به‌ویژه در «پدرخوانده ۲» عالی بود و فکر نمی‌کنم از او چندان تقدیر شده باشد.»

کزیل پس از تشخیص سرطان به بازیگری ادامه داد. تولید «شکارچی گوزن» (The Deer Hunter) به گونه‌ای تنظیم شد تا ابتدا صحنه‌های او فیلمبرداری شود. پس از بازی در این فیلم، کزیل از دنیا رفت.

در بخش دیگری از مصاحبه، پاچینو توضیح می‌دهد که چرا پس از دریافت نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل در مراسم اهدای جوایز آکادمی حاضر نشده است. او این ادعا که علت غیبتش اعتراض به نامزد نشدن در بخش بهترین بازیگر مرد نقش اول بوده را تکذیب می‌کند و می‌گوید: «نه، مطلقاً نه. در مقطعی از زندگی بود که کم و بیش سرکش بودم. برای فیلم‌های دیگر رفتم. اما برای نامزدی‌های ابتدایی نه. رسم بر این بود. فکر نمی‌کنم باب [دنیرو] برای یکی از آن نامزدی‌ها رفته باشد. حتی «جرج سی. اسکات» نرفت. باید بیدارش می‌کردند. [می‌خندد] مارلون [براندو] نرفت. ببینید، مارلون جایزه اسکارش را پس داد. این را چه می‌گویید؟ علیه هالیوود شورش کرده بودند. این نوع رفتار در جریان بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۳۸

کازال درسته، نه کزیل

نمایش اسپویل