news-background
news-background

تاریخ پخش فصل دوم Russian Doll با انتشار اولین تیزر اعلام شد

نتفلیکس تاریخ پخش فصل دوم سریال «عروسک روسی» را اعلام کرد.

نتفلیکس با انتشار یک تیزر اعلام کرد که فصل دوم سریال تحسین‌شده «عروسک روسی» (Russian Doll) را ۲۰ آوریل ۲۰۲۲ پخش می‌کند. داستان فصل دوم چهار سال پس از وقایع فصل اول روی می‌دهد و به مضامین هستی‌شناسانه حتی عمیق‌تری می‌پردازد. شخصیت «نادیا» با بازی «ناتاشا لیون» در لحظه‌ای از تیزر فصل دوم می‌گوید: «وقتی دنیا سر به سر شما می‌گذارد، اجازه دهید بگذارد.»

فصل اول «عروسک روسی» به نویسندگی و به تهیه‌کنندگی لیون، «ایمی پولر» و «لزلی هدلند» در مورد تجارب زنی به نام نادیا بود که در داستانی شبیه به فیلم «روز گراندهاگ» در حین برپایی یک میهمانی در نیویورک مکرراً از دنیا می‌رفت. «گرتا لی»، «چارلی بارنت»، «یول وازکز»، و «الیزابت اشلی» دیگر بازیگران این سریال تهیه شده در استودیوی یونیورسال بودند.

تولید فصل دوم سریال بیش از دو سال قبل تأیید شده بود و فیلمبرداری اپیزودهای جدید در حین پاندمی با موانع بسیاری روبرو شد. فصل اول «عروسک روسی» فوریه ۲۰۱۹ پخش شد و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۷ درصد دریافت کرد. این مجموعه سه جایزه امی پرایم‌تایم از جمله بهترین بازیگر زن نقش اول کمدی در یک سریال کمدی برای لیون، بهترین سریال کمدی و بهترین نویسندگی برای یک سریال کمدی را کسب کرده است.

فصل دوم «عروسک روسی» ۲۰ آوریل ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید