news-background
news-background

تولید سومین اقتباس کنت برانا از آثار آگاتا کریستی تأیید شد

«مرگ روی نیل» (Death On The Nile) «کنت برانا» اگرچه فیلمی پرحاشیه بود، اما استودیوی قرن بیستم آماده است تا اقتباس سوم از آثار «آگاتا کریستی» را بسازد.

«استیو اسبل» مدیر این استودیو در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» تأیید کرده است که سومین اقتباس سینمایی با بازی «کنت برانا» در نقش «هرکول پوارو» در دست ساخت است. اسبل تأیید می‌کند که برانا علاوه بر بازیگری در مقام کارگردان نیز بازمی‌گردد. او وعده می‌دهد که این اقتباس از یکی از «رمان‌های کمتر-شناخته‌شده» کریستی خواهد بود. برانا پیش از «مرگ روی نیل» در فیلم «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» (Murder on the Orient Express) را نیز برای قرن بیستم ساخته است.

اسبل می‌گوید: «عاشق این فیلم‌ها هستم، عاشق کن هستم. فیلمنامه سوم توسط مایکل گرین نوشته شده و او تغییری جسورانه در ژانر و لحن ایجاد کرده است. در ونیز پس از جنگ می‌گذرد و اقتباسی است از یکی از رمان‌های کمتر-شناخته‌شده [آگاتا کریستی]. بنابراین فکر می‌کنم سبیل برانا را دوباره خواهید دید.»

«قتل در قطار سریع‌السیر شرق» در سال ۲۰۱۷ به یک موفقیت تجاری و هنری غیرمنتظره تبدیل شد. در آن فیلم «پنه‌لوپه کروز»، «ویلم دفو»، «جودی دنچ»، «جانی دپ»، «میشل فایفر»، «الیویا کولمن» و «دیزی ریدلی» از جمله بازیگران آن فیلم بودند که ۳۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و سبب شد که استودیو برای «مرگ روی نیل» چراغ سبز نشان دهد.

در «مرگ روی نیل» بازیگرانی چون «راسل برند»، «گل گدوت»، «آرمی همر»، «رز لسلی»، و «لتیشا رایت» ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم به‌تازگی از فروش جهانی ۱۰۰ میلیون دلاری عبور کرده اما اکرانش چند مرتبه به تأخیر افتاد و اتهام آزار جنسی علیه همر برای استودیو مشکلاتی را به وجود آورد. نقش‌آفرینی گدوت اسرائیلی نیز باعث شد که اکران فیلم در بعضی از کشورهای اسلامی از جمله لبنان و تونس لغو شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید