news-background
news-background

آنیا تیلور-جوی و الکساندر اسکاشگورد از درآمیختن با گل و لای برای فیلم The Northman می‌گویند

«الکساندر اسکاشگورد» برای فیلم «شمالی» (The Northman) «رابرت اگرز» که داستانی در مورد یک وایکینگ انتقام‌جو در قرن دهم میلادی روایت می‌کند، مصائب بسیاری را تحمل کرده است. این بازیگر برنده امی می‌گوید پس از بازی در نقش یک میلیاردر فعال در عرصه تکنولوژی در سریال «وراثت» (Succession) در محل فیلمبرداری گل‌آلود «شمالی» حاضر شده است.

اسکاشگورد به «توتال فیلم» می‌گوید این فیلم «از نظر جسمی و روانی سخت‌ترین نقشی بوده است» که بازی کرده: «روزهایش دراز و سخت بود، و ما در گل و خاک به سر می‌بردیم، و در قله کوهستان‌های سرد و بادخیز. یک هفته پیش از آن، در سریال تلویزیونی «وراثت» نقش یک میلیاردر حوزه تکنولوژی را در ویلایی در لیک کومو بازی کردم. بنابراین از بازی در نقش یکی از ثروتمندترین آدم‌های روی زمین در یک ویلای باورنکردنی و زیبا که با هلی‌کوپتر و قایق‌های تفریحی و تجمل احاطه شده بود، با هواپیما به ایسلند سفر کردم تا غرق گل و خاک شوم. تجربه‌ای فروتنانه و لحظه‌ای بیدارکننده بود.»

«آنیا تیلور-جوی» دیگر بازیگر «شمالی» به «توتال فیلم» می‌گوید شرایط فیلمبرداری بسیار سخت بوده است: «بازیگری که همیشه شکایت کند نیستم، و [رابرت اگرز] این را [می‌داند]، اما یک روز گل به زانوهای من رسیده بود، شب بسیار سرد شد، و من پا برهنه بودم. به جایی رسید که فریاد کشیدم: «خواهش می‌کنم!» و آن‌ها فکر کردند: «اگر آنیا بگوید: «خواهش می‌کنم فیلمبرداری را شروع کنید. دیگر نمی‌توانم تحمل کنم.» یعنی وضع خیلی خراب است. خیلی خراب. باید زودتر انجامش دهیم.»»

تیلور-جوی اضافه می‌کند: «به دلیل سندیتی که به فیلم بخشیده‌ایم، از نظر لباس‌ها و مناظر... نیازی نیست چیزهای زیادی را تصور کنیم.» این بازیگر که در «ساحره» (The Witch) با اگرز همکاری کرده اضافه می‌کند: «فقط لازم است که سکنی بگیرید. فقط باید زیست کنید. روی صحنه‌ای نیستید که کارگردانش بگوید:‌ «هی، یادتان باشد، هوا خیلی سرد است.» باعث می‌شود فکر کنید که این آدم‌ها چقدر سرسخت بوده‌اند. چون هیچ جنبه‌ای از زندگی آن‌ها آسان نیست. لذت به خانه رفتن و گرم شدن و شام خوردن هنگام تماشای یک فیلم وجود ندارد. نه، همیشه فلاکت‌بار است.»

فکوس فیوچرز «شمالی» را ۲۲ آوریل اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید