news-background
news-background

آتش‌سوزی در یکی از لوکیشن‌های فیلمبرداری سریال‌های Peaky Blinders و Downton Abbey

پنجشنبه این هفته ساختمان دالتون میلز در وست یورکشیر طعمه شعله‌های آتش شد.

محل فیلمبرداری سریال‌های تلویزیونی «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) و «دانتون ابی» (Downton Abbey) در انگلستان دچار آتش‌سوزی شد. پنجشنبه این هفته ساختمان دالتون میلز واقع در شهر کیلی در وست یورکشیر در آتش سوخت.

ویدیوهایی از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده‌اند که نشان می‌دهند گروهی از آتش‌نشانان در حال تلاش برای فرونشاندن آتش‌اند. در این کلیپ‌ها سوختن ساختمان و بلند شدن دود از آن مشهود است.

سریال «دانتون ابی» از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ پخش شد و با یک فیلم بلند در سال ۲۰۱۹ و دنباله‌ای دیگر که در ماه مه آینده اکران خواهد شد ادامه پیدا خواهد کرد. چندین اپیزود از این سریال در این ساختمان فیلمبرداری شده بود.

آتش‌نشانی وست یورکشیر به ساکنین شهر توصیه کرده است که به محل وقوع حادثه مراجعه نکنند: «دود بسیار زیادی در منطقه وجود دارد و به ساکنین توصیه می‌شود در و پنجره‌هایشان را ببندند. خواهشمندیم از سفر به این منطقه خودداری کنید.» در توییت دیگر این سازمان آمده است که ۱۰۰ درصد ساختمان درگیر آتش‌سوزی شده است.

این ساختمان در سال ۱۸۶۹ توسط «جوزف کریون» ساخته و در دهه ۱۹۹۰ به روی عموم بسته شد. در سال ۲۰۱۱ این ساختمان که دارای یک برج ساعت است، به دست سارقین به آتش کشیده شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید