news-background
news-background

کورتنی کاکس: با جراحی زیبایی عجیب به نظر می‌رسیدم

«کورتنی کاکس» ستاره سریال «دوستان» (Friends) از جراحی‌های زیبایی روی صورتش و نزدیک شدن به ۶۰ سالگی گفته است.

کاکس که در اینستاگرام دارای ۱۲ میلیون دنبال‌کننده است و به زودی در کمدی ترسناک «شاینینگ ویل» (Shining Vale) در کنار «راب مورو» و «گرگ کینیر» دیده خواهد شد، در مصاحبه با «ساندی تایمز استایل» می‌گوید: «احساس می‌کنم جوان هستم. دوستان سی و چند ساله زیادی دارم و در موردش نگران نیستم. به نظر من هم سن و سال هستیم مگر اینکه برویم در موردش پرس و جو کنیم.»

کاکس در مورد رسیدن به شصت سالگی می‌گوید: «خدایا، حتی گفتن یا شنیدنش دشوار است. باورم نمی‌شود. ۶۰ ساله شدن هیچ اشکالی ندارد، فقط باورم نمی‌شود. زمان خیلی سریع می‌گذرد. تردیدی وجود ندارد که منطقی‌تر شده‌ام، در زندگی درس‌های زیادی آموخته‌ام – اینکه از چه چیزی لذت ببرم، چه کاری را بیشتر انجام دهم و چه کاری را فراموش کنم.»

کاکس ۵۷ ساله در خصوص چهره دگرگون‌شونده‌اش در طول سالیان گذشته می‌گوید: «زمانی بود که می‌گفتم: «وای دارم عوض می‌شوم. پیر به نظر می‌رسم.» و سال‌ها سعی کردم [جوانی را] تعقیب کنم. اما متوجه نبودم که وای لعنتی، با تزریق و چنین کارهایی روی صورتم که دیگر هرگز حاضر نیستم انجامش دهم، در واقع عجیب به نظر می‌رسم.»

کاکس می‌گوید به محض دیدن واکنش‌های مردم فکر کرده است که «باید تمامش کنم. دیوانگی است.» او پیش‌تر فاش کرده بود که با استفاده از فیلترهای مختلف سعی داشته ظاهرش را به خود واقعی‌اش شبیه کند.

کاکس در این مصاحبه به یاد می‌آورد که همبازی‌اش «متیو پری» در سریال «دوستان» برای دریافت واکنش مثبت مخاطبین «فشار» زیادی به خودش وارد کرده است: «او مدتی مشکل داشت. فکر می‌کنم امروز حالش عالی است.» پری ۵۲ ساله پیش‌تر در ویژه برنامه دیدار مجدد عوامل سریال فاش کرده بود که اغلب از فکر اینکه مخاطبین حاضر در استودیو به شوخی‌های او نخندند «وحشت» می‌کرده است.

پری کتاب خاطراتش را پاییز آینده منتشر می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید