news-background
news-background

واکنش استیون امل به شوخی سریال Peacemaker با شخصیت Arrow

«استیون امل» پاسخ قاطعی به بیزاری‌جویندگان داد.

در قسمت پایانی فصل اول سریال «پیس‌میکر» (Peacemaker) شبکه اچ‌بی‌او مکس، شخصیت اصلی با بازی «جان سینا» کنایه‌ای تلخ به «گرین ارو» یا «پیکان سبز» (Green Arrow) زد. امل در شش فصل از سریال «ارو» (Arrow) نقش «گرین ارو» را بازی کرده است. در این اپیزود، «پیس‌میکر» می‌گوید: «[«گرین ارو»] با لباس شخصیت «توایلایت اسپارکل» که یک سوراخ ۸ سانتی‌متری برایش گذاشته‌اند به نمایشگاه‌های هواداری مردانه می‌رود.»

امل در پاسخ به ژورنالیستی که تصویری از این شوخی در توییتر به اشتراک گذاشته و نظر او را جویا شده بود نوشت: «این سریال را ندیده‌ام. داشتم به سینا نشان می‌دادم که کشتی‌گیری حرفه‌ای در تلویزیون باید چگونه به نظر برسد.»

امل به‌تازگی در سریال «هیلز» (Heels) شبکه استارز نقش یک کشتی‌گیر را بازی کرده است. «جان سینا» پیش از ورود به هالیوود ستاره مسابقات کشتی‌کج WWE بود.

«جیمز گان»، نویسنده و کارگردان سریال چهارشنبه شب در صفحه توییترش تولید فصل دوم «پیس‌میکر» را تأیید کرد. علاوه بر سینا، «استیو ایجی» در نقش «جان اکونوموس» و «جنیفر هالند» در نقش «امیلیا هارکورت» بازگشته بودند. شخصیت‌های جدید نیز «اوگی اسمیت» با بازی «رابرت پاتریک»، «ویجیلانتی» یا «آدرین چیس» با بازی «فردی استورما» و «لئوتا آدبایو» با بازی «دنیل بروکس» بودند.

فصل اول «پیس‌میکر» که اسپین‌آفی برای «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) بود، پنجشنبه، ۱۳ ژانویه ۲۰۲۱ از اچ‌بی‌او مکس روی ایر رفته بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید