news-background
news-background

اسکات ایست‌وود می‌گوید برد پیت در مشاجره او با شایا لباف در فیلم Fury میانجی‌گری کرده است

«اسکات ایست‌وود» می‌گوید در حین فیلمبرداری فیلم جنگی «خشم» (Fury) به کارگردانی «دیوید آیر» برخورد خشونت‌آمیزی با «شایا لباف» داشته است. ایست‌وود در مصاحبه با «اینسایدر» فاش می‌کند که پس از به وجود آمدن یک برخورد به دنبال ایجاد یک ناهماهنگی، «برد پیت» میانجی‌گری کرده است. در فیلمنامه «خشم» آمده بود که ایست‌وود در یکی از صحنه‌ها به یک تانگ آب دهان بیندازد، اما لباف از این موضوع آگاهی نداشته و رفتار ایست‌وود را توهین‌آمیز دانسته است.

ایست‌وود می‌گوید:‌ «[لباف] از من ناراحت شد و لحظه خشونت‌آمیزی به وجود آمد و برد پیت نهایتاً مداخله کرد.» او اضافه می‌کند:‌ «[رفتارها در محل فیلمبرداری] همیشه باید باعث پیشرفت پروژه شود، نه مردم را در موقعیت و محیطی مزخرف یا توهین‌آمیز و موقعیتی ناخوشایند قرار دهد.»

ایست‌وود ادامه می‌دهد: «باید مقایسه کرد. ساختگی است، سرگرم‌کننده است، و گاهی جدی و احساسی و باید فضایی برای انجامش ایجاد کرد، اما همه‌چیز پارامترهای خودش را داشته باشد.»

پیت در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه با مجله GQ بریتانیا جزئیات بیشتری از این برخورد فاش کرده بود. پیت می‌گوید در آن صحنه تانک در حال حرکت بوده و او و لباف در آن مستقر شده بودند. ایست‌وود تنباکو در دهان می‌جویده و آن را بیرون پرت کرده است: «در صحنه‌ای که دوربین‌ها شروع به ضبط کرده بودند گفتم: «باید این گند را تمیز کنی.» شایا آن را دید، و باید درک کرد، تمرینات سختی را گذرانده بودیم، با این تانک سختی‌های زیادی کشیده بودیم. شایا دیدش و احساس کرد که به کشور ما توهین شده. بنابراین مثل من واکنش نشان داد، و شروع کرد به بحث کردن.»

لباف دسامبر ۲۰۲۰ به دلیل آنچه «رفتارهای زننده» خوانده شده بود، از فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) «الیویا وایلد» اخراج شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید