news-background
news-background

با وجود جنجال استند-آپ The Closer همکاری دیو شپل و نتفلیکس با چهار اجرای دیگر ادامه پیدا می‌کند

شپل چهار استند-آپ جدید برای نتفلیکس می‌سازد.

استند-آپ «دیو شپل: نزدیک‌ترن (Dave Chappelle: The Closer) یکی از جنجالی‌ترین عناوین تاریخ نتفلیکس بود، اما این شبکه استریم ویدیو همکاری خود با این کمدین را ادامه خواهد داد.

«تیم میزبان شپل» (Chappelle’s Home Team) از چهار استند-آپ کمدی جدید تشکیل  و با «زمین‌لرزه: افسانه‌ای» (Earthquake: Legendary) در تاریخ ۲۸ فوریه آغاز خواهد شد. تاریخ پخش استند-آپ دوم نامشخص است اما به «دانل رالینگز» می‌پردازد.

شپل در سال ۲۰۱۶ قراردادی با نتفلیکس به امضاء رساند تا برای هر استند-آپ ۲۰ میلیون دلار دریافت کند. شوخی‌های او با افراد تراجنسیتی و مسائل دیگر باعث اعتصاب کارکنان نتفلیکس شد اما شپل به خاطر آن‌ها حاضر به عذرخواهی نشد. «نزدیک‌تر» با همه این حواشی نامزد گرمی و یکی از پربیننده‌ترین عناوین استند-آپ شبکه شد.

شپل در استند-آپ جدیدش می‌گوید: «جی.کی. رولینگ را تحریم کردند – خدای من. او به شکل قابل استنادی گفته بود که جنسیت یک حقیقت است، جامعه تراجنسیتی از او به‌شدت خشمگین شد، و این زن را تراجنسیت‌هراس نامید.» او ادامه می‌دهد: «من طرفدار تیم تراجنسیت‌هراسی هستم. با آن‌ها موافقم. موافق. جنسیت یک حقیقت است.» این کمدین سپس می‌گوید منظورش این نیست که زنان تراجنسیتی زن نیستند و «افرادی که استند-‌آپ‌های من را می‌بینند می‌دانند که من هیچ مشکلی با افراد تراجنسیتی ندارم.»

حمایت «تد ساراندوس» مدیر عامل نتفلیکس از شپل سبب شد که جمعی از کارکنان شبکه مقابل دفاتر شبکه دست به اعتصاب بزنند. ساراندوس به دنبال افزایش تنش در میان کارکنانش اعتراف کرد که واکنش درستی به اعتراضات نشان نداده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۱:۵۷

این بشر اگه کارت نژاد رو نداشت تا الان حتما کنسل میشد

نمایش اسپویل