news-background
news-background

سریال The Marvelous Mrs. Maisel با فصل پنجم به پایان می‌رسد

آمازون پرایم ویدیو در آستانه پخش فصل چهارم سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» (The Marvelous Mrs. Maisel) در تاریخ ۱۸ فوریه اعلام کرد که این مجموعه برنده امی را با فصل پنجم به پایان می‌رساند. تولید فصل پنجم در نیویورک سیتی آغاز شده است.

سه فصل اول «خانم میزل شگفت‌انگیز» ۲۰ جایزه امی از جمله بهترین سریال کمدی و ۵۴ نامزدی را کسب کرده است. این سریال جوایز دیگری از «انتخاب منتقدین»، «اتحادیه تهیه‌کنندگان»، «اتحادیه نویسندگان» و «اتحادیه بازیگران» دریافت کرده است. «خانم میزل شگفت‌انگیز» اولین سریالی بود که از آمازون سفارش ساخت چند فصل را دریافت کرد.

فصل سوم «خانم میزل شگفت‌انگیز» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «ایمی شرمن-پالادینو» دسامبر سال ۲۰۱۹ از آمازون پرایم پخش شد اما فیلمبرداری فصل چهارم به دلیل مشکلات ناشی از پاندمی ژانویه ۲۰۲۱ آغاز شد.

در فصل سوم سریال، میج (ریچل برازناهان) و سوزی (الکس برستین) می‌فهمند که زندگی در سفر به همراه شای (لیروی مک‌کلین) فریبنده ولی بی‌تکلف است و سپس درسی در مورد صنعت سرگرمی می‌آموزند که هرگز از یادشان نمی‌رود. «کارولین آرون»، «جین لینچ»، «کوین پولاک» و «مایکل زیگن» دیگر بازیگران این مجموعه‌اند.

آمازون تمامی اپیزودهای فصل سوم را به صورت همزمان منتشر کرده بود، اما پخش فصل چهارم «خانم میزل شگفت‌انگیز» با دو قسمت در تاریخ ۱۸ فوریه آغاز خواهد شد و در هفته‌های بعد دو قسمت جدید روی ایر می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید