news-background
news-background

شبکه هولو فصل دوم سریال How I Met Your Father را می‌سازد

شبکه هولو رسماً برای تولید فصل دوم سریال «آشنایی با پدر» (How I Met Your Father) چراغ سبز نشان داد. این مجموعه اسپین‌آفی برای «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother) شبکه سی‌بی‌اس است. هولو پخش فصل اول «آشنایی با پدر» را ۱۸ ژانویه ۲۰۲۲ در قالب ۱۰ قسمت آغاز کرد. «ددلاین» گزارش داده است که فصل دوم در قالب ۲۰ قسمت ساخته خواهد شد.

«هیلاری داف»، «فراسیا رایسا»، «کریس لوول»، «برندن مایکل هال»، «تام اینسلی»، «تاین ترن»، «سراج شرما» و «کیم کاترال» ستاره «جنسیت و شهر» (Sex and the City) از جمله بازیگران فصل اول این سریال بودند. داف در این مجموعه نقش «سوفی» را بازی خواهد کرد که برای پسرش داستان آشنایی با پدر را بازگو می‌کند، همان‌گونه که «جاش ردنر» و «تد موزبی» در سریال اصلی کردند. داستان در سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد جایی که سوفی و گروهی از دوستان صمیمی‌اش می‌خواهند جایگاه خود در دنیا را کشف کنند و بدانند در عصر اپلیکیشن‌ها عاشق شوند.

داف در مصاحبه دیگری با «نیویورک تایمز» گفته بود که در ابتدا خودش را انتخاب درستی برای بازی در نقش اول سوفی در «آشنایی با پدر» نمی‌دانسته است. او فاش می‌کند که وقتی نویسندگان سریال این نقش را به او پیشنهاد کرده‌اند در آستانه به دنیا آوردن فرزند سومش بوده و برای دومین بار ازدواج کرده بوده است: «[فکر می‌کردم:] «چرا با من تماس می‌گیرید؟ فرزندم می‌خواهد به دنیا بیاید. من را برای نقش دختر سی و چند ساله‌ای می‌خواهید که بچه‌ای ندارد؟» بدیهی بود که عنوان سریال من را خیلی ترساند. علاقه‌ای به بازی در یک ریبوت نداشتم، و [«آشنایی با مادر»] یک مجموعه بسیار محبوب بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۳۲

سریال که تا اینجای کار اصلا خوب نبوده با همین وضعیت اگه بخوان ادامه بدن فصل دوم ساخته نشه به نظرم بهتره

نمایش اسپویل
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۱۱

تا اینجا واقعا خوب بوده و ازش راضیم خبر خوبی بود

نمایش اسپویل