news-background
news-background

شبکه هولو سریال Futurama را احیا می‌کند

هولو تأیید کرد که سریال انیمیشن «فیوچراما» (Futurama) را احیا خواهد کرد. این شبکه استریم ویدیو سفارش ساخت ۲۰ اپیزود جدید از این عنوان انیمیشن بزرگسالانه و علمی-تخیلی را صادر کرده است. «دیوید اکس. کوئن» و «مت گرونینگ» نویسندگان نسخه اصلی در تولید قسمت‌های جدید مشارکت می‌کنند.

«بیلی وست»، «کیتی سیگال»، «ترس مک‌نیل»، «موریس لامارچ»، «لورن تام»، «فیل لا‌مار»، و «دیوید هرمن» که در سریال اصلی صداپیشگی کرده بودند بازخواهند گشت. «جان دی‌ماجیو» که در نقش بندر و چندین شخصیت دیگر صداپیشگی کرد، در حال حاضر به پروژه اضافه نشده است. «ورایتی» گزارش داده است که سازندگان امیدوارند دی‌ماجیو را هم برگردانند در غیر این صورت صداپیشه دیگری انتخاب خواهد شد.

دی‌ماجیو رسماً برای بازگشت اظهار تمایل نکرده اما چندین توییت در این زمینه را بازنشر کرده است. چهارشنبه گذشته، از حمایت هواداران قدردانی کرد و گفت در صورت بازگشت، مشارکتش را اعلام می‌کند. تولید اپیزودهای جدید از ماه تا پایان فوریه آغاز خواهد شد.

کوئن می‌گوید:‌ «بسیار خوشحالم که فرصت دیگری برای فکر کردن به آینده دست داد... یا راستش هر چیز دیگری به جز زمان حال. افتخار بزرگی است که اعلام کنم «فیوچراما» یک بار دیگر پیش از کنسل شدن دوباره بازمی‌گردد.»

سریال «فیوچراما» روی پسر ۲۵ ساله‌ای به نام «فیلیپ فرای» با صداپیشگی وست تمرکز می‌کند، یک پیک پیتزا که تصادفاً خودش را در تاریخ ۳۱ دسامبر ۱۹۹۹ منجمد می‌کند و ۱۰۰۰ سال بعد به هوش می‌آید تا زندگی تازه‌ای را آغاز کند با گروهی تازه از دوستان از جمله لیلا و رباتی به نام بندر که به سیگار و مشروب علاقه شدیدی دارد.

«فیوچراما» در استودیوهای قرن بیستم و در قالب ۱۴۰ اپیزود و هفت فصل تولید شد. پخش فصل اول از ۲۸ مارس ۱۹۹۹ آغاز شد و اپیزود پایانی فصل هفتم ۴ سپتامبر ۲۰۱۳ روی ایر رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۱۸:۴۱

فکر کردم حنتای :/

نمایش اسپویل