news-background
news-background

تولید The Meg 2 آغاز شد

فیلمبرداری «مگ ۲: ترنچ» (The Meg: The Trench) با بازی «جیسون استاتهام» در بریتانیا آغاز شده است. «ورایتی» گزارش داده است که عوامل این پروژه در استودیوهای لیوزدن برادران وارنر در نزدیکی لندن گرد آمده‌اند. فیلم‌های «هری پاتر» و «بتمن» در این استودیوها تولید شده است.

قسمت اول فیلم «مگ» (The Meg) در سال ۲۰۱۸ با کارگردانی «جان تورتلتاب» ساخته شد. داستان آن فیلم با بازی «جیسون استاتهام» در مورد گروهی از دانشمندان بود که با کوسه مگالودان، بزرگ‌ترین جانور درنده دریایی مواجه می‌شدند. «مگ» ۵۳۰.۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت در حالی که با بودجه ۱۳۰ تا ۱۷۸ میلیون دلاری به تولید رسیده بود.

بسیاری از عوامل آن فیلم از جمله «جیسون استاتهام» برای قسمت دوم بازخواهند گشت. «لورنزو دی بوناونتورا» و «بل آوری» به عنوان تهیه‌کننده بازمی‌گردند و «اریک هوبر» به همراه برادرش جان فیلمنامه قسمت دوم را به نگارش درمی‌آورند. «مگ» در سال ۲۰۱۸ جایزه‌ی «تمشک طلایی» بدترین پیش‌درآمد، بازسازی، تقلید، و یا دنباله را دریافت کرد. «بن ویتلی» فیلمساز انگلیسی که فیلم «ربکا» (Rebecca) او در سال ۲۰۲۰ از نت‌فلیکس پخش شد، قسمت دوم «مگ» را کارگردانی می‌کند.

استاتهام پس از این پروژه در «بی‌مصرف‌ها ۴» (The Expendables 4) مقابل «سیلوستر استالونه دیده خواهد شد. او به‌تازگی بازی در فیلم «عملیات فورچن: نیرنگ جنگ» (Operation Fortune: Ruse de Guerre) «گای ریچی» دیده خواهد شد. پروژه دیگر او برای سال‌های آینده «زنبوردار» (The Bee Keeper) به نویسندگی «کرت ویمر» است که «سالت» (Salt) را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید