news-background
news-background

پارامونت Scream 6 را می‌سازد

به دنبال موفقیت تجاری قسمت پنجم «جیغ» (Scream)، اسپای‌گلس اینترتینمنت و پارامونت پیکچرز برای تولید یک دنباله دیگر چراغ سبز نشان داند. «مت بتینلی-الپین» و «تایلر جیلت»  برای کارگردانی قسمت ششم چندگانه بازمی‌گردند و ««جیمز وندربیلت» و «گای بیوسیک» فیلمنامه را به نگارش درمی‌آورند. فیلمبرداری «جیغ» ششم تابستان آینده آغاز خواهد شد اما جزئیاتی از داستان فیلم فاش نشده است.

«جیغ» پنجم که اولین فیلمی بود که پس از درگذشت «وس کریون» خالق چندگانه در سال ۲۰۱۵ برای این چندگانه روی پرده می‌رفت، از «راتن تومیتوز» امتیاز «تازه» دریافت کرد و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. این فیلم بعضی از بازیگران قسمت‌های قبلی از جمله «کورتنی کاکس»، «نیو کمبل» و «دیوید آرکت» را به ترتیب در نقش‌های «گیل ودرز»، «سیدنی پرسکات» و «دووی رایلی» بازگرداند.

«مارلی شلتون» در نقش «جودی هیکس»، «جنا اورتگا»، «کایل گالنر»، «جزمین ساوی براون»، «دیلن مینت»، «میسون گودینگ» و «میکی مدیسون» از جمله دیگر بازیگران این قسمت بودند. «جیغ» از سینماروها نمره B+ «سینمااسکور» دریافت کرد و با «جیغ ۲» برابر شد. «جیغ ۳» و «جیغ ۴» به ترتیب نمرات B و B- دریافت کرده بودند. مخاطبین «پست‌ترک» به فیلم امتیاز ۷۹ درصد داده‌اند و ۶۱ درصد دیدنش را توصیه می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۳۶

بذار پنجمی شو 4 5 نفر ببین بعد -_-

نمایش اسپویل