news-background
news-background

جیسون موموآ به Fast and Furious 10 پیوست

موموآ به قسمت دهم «سریع و خشن» پیوسته است.

«جیسون موموآ» در قسمت دهم فیلم‌های «سریع و خشن» (Fast and Furious 10) یونیورسال نقش‌آفرینی می‌کند. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که موموآ در حال انجام مذاکرات نهایی است تا به این پروژه ملحق شود. از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما موموآ نقش یک شخصیت شرور را مقابل «وین دیزل» بازی خواهد کرد.

«جاستین لین» که «سریع و خشن ۹» (F9) را ساخت، برای کارگردانی قسمت دهم بازمی‌گردد. «شارلیز ترون»، «میشل رودریگز»، «تایریس گیبسون»، «لوداکریس» و «سونگ کانگ» نقش‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند. دیزل و لین تهیه‌کنندگان این پروژه خواهند بود. «جان سینا» و «هلن میرن» در سال‌های اخیر به این چندگانه پرفروش پیوسته بودند.

«دووین جانسون» ماه گذشته دعوت «وین دیزل» برای بازگشت به چندگانه «سریع و خشنرا به شکل علنی رد کرد. دیزل در ماه نوامبر با انتشار نامه‌ای سرگشاده از جانسون خواسته بود برای قسمت‌های پایانی چندگانه نقش «لوکاس هابز» را تکرار کند. جانسون توضیح می‌دهد: «به [دیزل] مستقیماً گفتم که به چندگانه برنمی‌گردم. قاطعانه اما صمیمانه گفتم که از بازیگران همواره حمایت خواهم کرد و خواهان موفقیت چندگانه خواهم بود، اما امکان بازگشت وجود ندارد. پست اخیر وین نمونه‌ای از فریب‌کاری اوست. پیش کشیده شدن بحث فرزندانش و مرگ «پل واکر» را نپسندیدم. آن‌ها را وارد این قضیه نکن. ماه‌ها قبل در موردش حرف زدیم و به درک روشنی رسیدیم.»

قسمت نهم «سریع و خشمگین» (F9) ژوئن گذشته در حین پاندمی اکران شد و در بازارهای داخلی ۱۷۰ و در بازارهای جهانی ۵۰۰ میلیون دلار فروخت. این فیلم نقدهای مختلفی از منتقدین دریافت کرد و از مخاطبین نمره B+ «سینمااسکور» گرفت.

موموآ به‌تازگی فیلمبرداری «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) را به پایان رسانده و فیلم فانتزی و حماسی «اسلامبرلند» (Slumberland) او امسال از نتفلیکس پخش خواهد شد.

یونیورسال «سریع و خشن ۱۰» را ۱۹ مارس ۲۰۲۳ اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید