news-background
news-background

جیمز گان دومین سریال اسپین‌آف Suicide Squad را می‌سازد؛ اعضای Guardians of the Galaxy: Vol. 3 برای آخرین بار کنار هم دیده خواهند شد

«جیمز گان» پس از «پیس‌میکر» (Peacemaker)، دومین سریال اسپین‌آف «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) را می‌سازد. گان در مصاحبه با پادکست «هیرو نیشن» می‌گوید: «در حال کار بر روی اثر دیگری هستیم، یک سریال تلویزیونی دیگر که به آن دنیا مرتبط است. چیز زیادی نمی‌توانم بگویم.»

گان از محل فیلمبرداری «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy 3) مارول در آتلانتا، در مورد فصل دوم «پیس‌میکر» با بازی «جان سینا» می‌گوید: «احتمال تولیدش بسیار بالا است. در حال حاضر پربیننده‌ترین سریال دنیاست.»

«ددلاین» می‌نویسند اسپین‌آف دوم «جوخه انتحار» در مراحل ابتدایی است و هنوز چراغ سبز نگرفته و فیلمنامه‌ای به نگارش درنیامده است. گان تأیید نمی‌کند که این پروژه برای شخصیت «بلاداسپورت» با بازی «ادریس البا» است یا «هارلی کویین» با بازی «مارگو رابی»، اما به نظر می‌رسد که برنامه‌های فشرده این دو بازیگر به آن‌ها اجازه بازی در یک سریال تلویزیونی را نمی‌دهد.

گزینه احتمالی دیگر شخصیت «تینکر» با بازی «پیتر کاپالدی» است. گان در واکنش به این احتمال می‌گوید: «نمی‌توانم چیزی بگویم. به این دنیا مرتبط است، و فکر نمی‌کنم ژانر آن با «پیس‌میکر» یکسان باشد، کمدی آن به اندازه آن سریال نیست، اما در یک دنیا است.»

گان در مورد فصل دوم سریال «پیس‌میکر» اضافه می‌کند: «سریال عملکرد بسیار خوبی داشته و ما بسیار هیجان‌زده‌ایم، همگی از ساختنش لذت می‌بریم، فقط باید به جزئیات توجه کنیم که این اساساً وظیفه من است.»

این فیلمساز در مورد پخش همزمان فیلم «جوخه انتحار» از اچ‌بی‌او مکس و سالن‌های سینما می‌گوید: «همه می‌دانند که بهترین حالت رقم نخورد، اما باید بگویم که به خاطر «پیس‌میکر» مراحل پیشرفت برای من به خوبی در حال طی شدن است. از اینکه «جوخه انتحار» همزمان با اکران از تلویزیون پخش شد خوشحال نبودم، ضمن اینکه در اوج شیوع دلتا فیلم را پخش کردیم، بنابراین تصمیم سختی بود.»

«جوخه انتحار» در بازارهای داخلی ۵۵.۸ میلیون دلار و در سراسر دنیا ۱۶۷.۴ میلیون دلار فروخت، در حالی که پیش از پاندمی، قسمت اول ۳۲۵.۱ میلیون دلار در داخل و ۷۴۶.۸ میلیون دلار در بازارهای جهانی فروخته بود.

گان در مورد علت پذیرش سریال «پیس‌میکر» می‌گوید:‌ «زندگی برای من ملال‌آور شده بود، چون قرنطینه شده بودم، افسرده شده بودم، به‌شدت مضطرب بودم همان‌گونه که ما در آن زمان و همچنان امروز هستیم، و به چیزی نیاز داشتم که از خودم مراقبت کنم. این سریال از آن موقعیت نشأت می‌گیرد. چیزی می‌خواستم که خودم را تسکین دهم.»

گان در بخش دیگری از مصاحبه از قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» می‌گوید: « برای ما پایان است، آخرین باری که مردم این گروه از «نگهبانان» را می‌بینند. عظیم است؛ بسیار بسیار عظیم و پیچیده، متفاوت از آنچه مردم تصور می‌کنند. فقط می‌خواهم به شخصیت‌ها و داستان وفادار بمانم، پایانی به مردم تحویل دهم که استحقاقش را دارند. این همیشه کمی ترسناک است اما تلاشم را می‌کنم. می‌دانم که قسمت سوم اغلب سه‌گانه‌ها ضعیف است؛ اما نه همیشه.»

«استار-لرد» با بازی «کریس پرت» در قسمت دوم با «ایگو» با بازی «کرت راسل» ملاقات کرد. پس از آن «نگهبانان» در فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) به اعضای «انتقام‌جویان» کمک کردند تا بر «تانوس» غلبه کنند. «فرد راسکین» که «جوخه انتحار» و دو قسمت اول «نگهبانان کهکشان» را تدوین کرده، برای قسمت سوم بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید