news-background
news-background

تجربه‌ای نزدیک به عشق؛ اولین مصاحبه مشترک توبی مگوایر، اندرو گارفیلد و تام هالند

توبی مگوایر، اندرو گارفیلد و تام هالند در اولین مصاحبه مشترکشان حضور پیدا کرده‌اند.

[حاوی اسپویلر از فیلم «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست»]

«توبی مگوایر»، «اندرو گارفیلد» و «تام هالند» بازیگران سه نسخه از «مرد-عنکبوتی» یا «پیتر پارکر» در «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سونی و مارول، برای اولین بار از زمان اکران فیلم، در مصاحبه‌های مشترکی حضور پیدا کردند.

هالند در یکی از این مصاحبه‌ها با کانال یوتیوب رسمی «مرد-عنکبوتی» می‌گوید از «زندیا» هم-بازی و دوست دخترش در دنیای واقعی خواسته وقتی برای اولین بار «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» را ملاقات می‌کند، در کنارش باشد: «خیلی ترسناک بود. مدت زیادی از فیلمبرداری گذشته بود که شما بچه‌ها آمدید، شاید سه ماه از فیلمبرداری می‌گذشت. تاریخ حضور «مردان عنکبوتی دیگر» را در تقویم خودم یادداشت کردم. هرچه به این تاریخ نزدیک‌ و نزدیک‌تر می‌شدیم، مضطرب‌تر می‌شدم.» هالند اضافه می‌کند: «در اولین جلسه تمرین، از جیکوب [باتالون] و زندیا خواستم کنارم باشند تا از نظر عاطفی پشتیبانی‌ام کنند.»

هالند که به‌زودی در «آنچارتد» (Uncharted) دیده خواهد شد می‌گوید تمایل داشته بداند رویکرد بازیگران دیگر «مرد-عنکبوتی» به این نقش چگونه است: «برای آن‌ها ارزش زیادی داشت، برای من هم همین‌طور، اما آیا یکسان بود؟»

هالند در مورد اولین روز فیلمبرداری می‌گوید:‌ «کمی ناجوانمردانه بود. صبر کردند تا ما لباس بپوشیم و بعد ناگهان با هم جلوی دوربین ظاهر شدند. یکی از عجیب‌ترین تجارب زندگی‌ام بود.»

هالند به گارفیلد می‌گوید: «بازی در نقش «مرد-عنکبوتی» تجربه‌ای جداکننده است، می‌دانید، چون ما تنها بازیگرانی هستیم که انجامش داده‌اند. بنابراین سهیم شدن در این تجربه با شما دو نفر، تجربه شگفت‌انگیزی بود که خاطرات بسیار خوبی از آن به وجود آمد. این فیلم علاوه برا این مثل تجلیل از سه نسل از سینما بود. یعنی گاهی، وارد صحنه‌هایی می‌شدیم که بی‌اندازه احساسی بودند. بسیار سنگین بودند اما خیلی خوشحال بودم که در آنجا حضور دارم، و می‌توانستم بگویم: «وای، زندگی من را ببین. ببین چه اتفاقی برای من افتاده. دارم با توبی مگوایر و اندرو گارفیلد همکاری می‌کنم و این داستان را بازگو می‌کنیم.»»

«توبی مگوایر» در مصاحبه با کانال یوتیوب رسمی «مرد-عنکبوتی» سرانجام سکوتش را در مورد بازگشت به این نقش می‌شکند و می‌گوید: «فوراً فریفته شدم. در آن جلسه [با ایمی پاسکال تهیه‌کننده سونی و کوین فایگی مدیر استودیوی مارول]، نیت، ابراز عشق و تجلیل از این فیلم‌ها، و اینکه چه ارزشی برای ایمی و کوین داشت واضح بود. به نظر من، وقتی هنرمندی یا فردی که یک فرایند هنری را مدیریت می‌کند، قصد تجلیل و ابراز علاقه واقعی و صحیح را داشته باشد – در هر دوی آن‌ها بسیار واضح بود و من می‌خواستم به آن‌ها ملحق شوم.»

مگوایر اضافه می‌کند: «هوادار پروپاقرص تام و آن فیلم‌ها هستم، و اندرو. بنابراین، بدون تردید جذابیت داشت... اما مهم گرد هم آمدن با این آدم‌ها و دیدار دوباره از سابقه من و فراهم شدن فرصتی برای با هم بودن بود. مسائل شخصی نیز دخیل بودند، یعنی اهداف یا راهی برای بازدید دوباره، نمی‌دانم چطور بگویم، مهم بازگشت به آن [دنیا] بود، نمی‌خواهم بگویم برای خاتمه دادن به آن فصل، بلکه بازدید دوباره و داشتن اهداف مشخص و پیوستن به این اقدام هنری دوست‌داشتنی.»

مگوایر اضافه می‌کند: «به یاد می‌آورم که در محل فیلمبرداری بودم و به گمانم آخرین روزمان بود، اندرو، و فوق‌العاده بود، و از این ۲۰ سال تاریخ آگاهی داشتم، اما نگاهی به ایمی و کوین انداختم و متوجه شدم که آن‌ها در تمام طول روایت‌های مختلف از این شخصیت حضور داشته‌اند، و حس بسیار قدرتمندی بود. برای شخص من، همکاری با اندرو و تام حسی قوی داشت، قوی به لحاظ حسی که واقعاً تکان‌دهنده باشد، و اینکه می‌دیدم ایمی و کوین این راه را پیموده‌اند بسیار تأثیرگذار بود. هر روز قدردانش بودم. تجربه‌ای بسیار غنی بود و همان‌گونه که شما گفتید، سهیم شدن در آن و برادری‌اش، بسیار غنی و پراحساس بود، این‌گونه نیست که تمام مدت بنشینم و به آن فکر کنم، لحظاتی وجود داشت که آن نوع تجارب به من دست داد.»

«مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» هفته گذشته به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ آمریکای شمالی و ششمین فیلم تاریخ سینمای جهان تبدیل شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید