news-background
news-background

نازنین بنیادی از بازی در سریال Lord of the Rings می‌گوید: افتخار می‌کنم که یک بازیگر ایرانی را انتخاب کرده‌اند

«نازنین بنیادی» بازیگر ایرانی تبار سریال «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings) آمازون، در گفت‌وگو با شبکه «ایران اینترنشنال» جزئیاتی از پرخرج‌ترین پروژه تلویزیونی تاریخ فاش نمی‌کند، اما می‌گوید انتخاب شدنش برای این سریال فانتزی برای نقشی که به آسیایی تبار بودنش مرتبط نیست باعث افتخار است.

بنیادی که وقتی ایران را ترک کرده ۲۰ روزه بوده، در پاسخ به این پرسش که چگونه فارسی را خوب صحبت می‌کند می‌گوید: «خودم فکر می‌کنم که خیلی کم می‌آورم ولی مادرم اصرار می‌کرد که هر شنبه به مدت سه سال در لندن کلاس فارسی بروم. برای من خیلی سخت بود برای اینکه پنج روز هفته به مدرسه می‌رفتم و دلم می‌خواست شنبه را تعطیل باشم. ولی الان قدرش را می‌دانم و پدرم نیز اصرار می‌کرد که لهجه‌ام باید اصیل باشد و هر شب برایم شاهنامه می‌خواند. با اینکه نمی‌فهمیدم چه می‌گفتند ولی موزیک و صدای شعر همیشه در گوش من بود.»

این بازیگر ۴۱ ساله در مورد سریال «ارباب حلقه‌ها» می‌گوید: «همین شش ماه پیش از نیوزلند برگشتم. دو سال آنجا بودم برای فیلمبرداری و متأسفانه هیچ‌چیز بیشتری نمی‌توانم بگویم.» بنیادی اضافه می‌کند: «بیست و دو نفریم و من یکی از نقش‌های اول را دارم. پرهزینه‌ترین سریال تلویزیونی تاریخ است... نقش یک زن خاورمیانه‌ای نیست که بگویم به این دلیل من را انتخاب کرده‌اند. می‌توانست هر کس دیگری در دنیا باشد و این ارزش زیادی برای من دارد که من را و یک زن ایرانی را انتخاب کرده‌اند.»

بنیادی که سابقه نقش‌آفرینی در سریال «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother) و «میهن» (Homeland) را دارد، می‌گوید در یکی از صحنه‌های «آشنایی با مادر» موش روی سر او فضله انداخته است: «وحشتناک بود آن صحنه. بدترین تجربه بازیگری‌ام بود. اصلاً نمی‌خواهم در موردش حرف بزنم. خیلی آرام، کارمندان آن سریال آمدند جلو و گفتند: «کات» و آن موش را برداشتند و در ضمن گفتند: «تکان نخور لطفاً برای اینکه بازی تمیزکاری کنیم.»» بنیادی در پایان برای ایران آرزوی «آزادی» و «دمکراسی» می‌کند.

سریال «ارباب حلقه‌ها» ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲ از آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید