news-background
news-background

واکنش جان سینا به عداوت دووین جانسون و وین دیزل

«جان سینا» به خصومت میان «راک» و دیزل واکنش نشان داده است.

«جان سینا» که در فیلم‌های «سریع و خشن» (Fast and Furious) سابقه همکاری با «وین دیزل» و «دووین جانسون» را دارد، به عداوت میان هم-بازیانش که در سال ۲۰۱۶ و در حین فیلمبرداری «سرنوشت خشمگین» (Fate of the Furious) شکل گرفت، واکنش نشان داده است. جانسون اخیراً درخواست دیزل برای بازگشت به چندگانه را نپذیرفت.

سینا در مصاحبه با پادکست «پاردن مای تیک» به این دشمنی واکنش نشان داده و می‌گوید مسئله طرفداری از یکی از آن‌ها نیست: «فکر نمی‌کنم ماجرا این باشد که طرف یکی از آن‌ها را بگیریم... این ماجرا در مورد شنیدن نظرات همه است، در مورد این است که من به عنوان یکی از هواداران چندگانه، خیلی دوست دارم برای آخرین بار همه را جمع کند.»

سینا که نش «جیکوب تورتو» را بازی کرده اضافه می‌کند: «امیدوارم که با من تماس بگیرند و بخواهند در آن بازی کنم اما وقتی بگویند می‌خواهند مسیر دیگری در پیش بگیرند، نباید چیزی جز «بسیار خوب» بگویید، نظر حرفه‌ای آن‌ها این است که هر تصمیمی می‌خواهند بگیرند. به نظر من بسیار شجاعانه و صادقانه است. بنابراین به نظر من ماجرا هم از نگاه وین و هم از نگاه دیزل دارای اهمیت و صداقت است.»

سینا که در سال ۲۰۲۰ با «شی شریعت‌زاده» ایرانی تبار ازدواج کرده، ادامه می‌دهد: «دو فوق‌ستاره بسیار موفق‌اند، آدم‌هایی خودساخته و محبوب در سراسر دنیا. وین پدر چندگانه «سریع و خشن» است، قسمت دهم را می‌سازد. دووین به عنوان پرشورترین هنرمند ورزشی تاریخ سرگرمی‌های ورزشی آغاز کرده و حالا در دنیای خودش به سر می‌برد. به گمانم مسئله مهم این است که بدانیم این دوستان ما از کجا می‌آیند. همین.»

جانسون پس از جدایی از چندگانه در شبکه‌های اجتماعی دیزل را «ترسو» خواند. دیزل نوامبر گذشته نوشته بود: «برادر کوچک من دووین… وقتش فرارسیده. دنیا منتظر قسمت پایانی «سریع و خشن ۱۰» است. همان‌گونه که می‌دانی، بچه‌هایم تو را در خانه عمو دووین صدا می‌زنند. هیچ تعطیلاتی نمی‌گذرد که آن‌ها به تو تبریک نگویند… اما وقتش فرارسیده. میراث در انتظار است. سال‌ها قبل به تو گفتم که می‌خواهم به عهدی که با پابلو بستم عمل کنم. سوگند یاد کردم که بهترین «سریع و خشن» را با قسمت پایانی که قسمت دهم است بسازم!»

جانسون در واکنش به این درخواست توضیح داده بود: «به [دیزل] مستقیماً گفتم که به چندگانه برنمی‌گردم. قاطعانه اما صمیمانه گفتم که از بازیگران همواره حمایت خواهم کرد و خواهان موفقیت چندگانه خواهم بود، اما امکان بازگشت وجود ندارد. پست اخیر وین نمونه‌ای از فریب‌کاری اوست. پیش کشیده شدن بحث فرزندانش و مرگ «پل واکر» را نپسندیدم. آن‌ها را وارد این قضیه نکن. ماه‌ها قبل در موردش حرف زدیم و به درک روشنی رسیدیم.»

دیزل در ماه ژوئن به مجله «منز هلث» گفت که علت ایجاد تنش میان او جانسون «عشق سخت‌گیرانه» بوده تا بازی او در فیلم را به «جایی که باید باشد» هدایت کند.

قسمت دهم چندگانه به کارگردانی «جاستین لین» ۷ آوریل ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. سینا به‌تازگی در سریال «پیس‌میکر» (Peacemaker) دیده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید