news-background
news-background

ماجرای نیکلاس کیج و اسبی به نام Rain Man اندرو گارفیلد را به خنده انداخت – ویدیو

بخش‌هایی از مصاحبه اخیر «نیکلاس کیج» به همراه چند ستاره دیگر هالیوود در شبکه‌های اجتماعی پربیننده شد. این بازیگر ۵۸ ساله به‌تازگی در «میزگرد بازیگران» که «هالیوود ریپورتر» برگزار کرده، ماجرایی نقل می‌کند در مورد اسبی سرکش و انتقام‌جو به نام «مرد بارانی» (Rain Man).

کیج توضیح می‌دهد که این اسب در محل فیلمبرداری «تقاطع بوچر» (Butcher’s Crossing) سعی کرده او را به زمین بزند: «سعی می‌کرد به زمین پرتم کند... می‌خواست من را با سر به زمین بکوبد. لذت‌بخش نبود. همیشه تجارب خوبی با حیوانات داشته‌ام... اما «مرد بارانی» می‌خواست من را به کشتن دهد.»

«اندرو گارفیلد» که به همراه «پیتر دینکلج»، «سایمون رکس» و «جاناتان میجورز» در این گفت‌وگو حاضر است، با شنیدن نام «مرد بارانی» نمی‌تواند جلوی خنده خود را بگیرد. پس از نقل این داستان، میجورز فاش می‌کند که او هم با این اسب چموش برخورد کرده است. کیج غافلگیر می‌شود و ماجرای «مرد بارانی» به درازا می‌کشد.

کیج در «تقاطع بوچر» با «گیب پولسکی» کارگردان مستند «ارتش سرخ» (Red Army) همکاری می‌کند. او در بخش دیگری از مصاحبه فیلم «موشک سرخ» (Red Rocket) رکس به کارگردانی «شان بیکر» را به موسیقی تشبیه کرده و گفته بود از آن لذت زیادی برده است. کیج در جایی دیگر به یاد آورده بود که به «فرانسیس فورد کاپولا» التماس کرده نقشی در «پدرخوانده ۳» (The Godfather Part III) به او بدهد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید