news-background
news-background

واکنش کارگردان Eternals به امتیاز ضعیف فیلم در «راتن تومیتوز»

«کلوئی ژائو» کارگردان «جاودانگان» (Eternals) مارول به امتیاز «راتن تومیتوز» فیلم اهمیت زیادی نمی‌دهد. این فیلم ابرقهرمانی پاییز امسال در سالن‌های سینمای سراسر دنیا به جز چند کشور اسلامی اکران شد و اولین عنوان «دنیای سینمایی مارول» بود که برچسب «راتن» یا «فاسد» دریافت کرد. به این ترتیب «جاودانگان» در میان فیلم‌های مارول در پایین‌ترین رتبه قرار گرفت.

پادکست «راتن تومیتوز اشتباه می‌کند» (Rotten Tomatoes Is Wrong) به‌تازگی به این پرسش پرداخته که آیا فیلم ابرقهرمانی ژائو واقعاً استحقاق پایین‌ترین رتبه در میان فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول»‌ را دارد یا نه. ژائو مطلبی پیرامون این اپیزود از پادکست را دیده و آن را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. این کارگردان در بخش استوری صفحه‌اش همین پرسش را با دنبال‌کنندگانش مطرح و مخاطبین را تشویق می‌کند که خودشان فیلم را پس از انتشار از دیزنی+ ببینند و قضاوت کنند.

ژائو می‌نویسد: «واقعاً اشتباه می‌کند؟ اگر تردید دارید به این بحث جذاب ملحق شوید و فیلم را به همراه تفسیر کارگردان و محتوای دیگر ۱۲ ژانویه وقتی از دیزنی+ منتشر شد بییند.»

«ویکتوریا آلونسو» تهیه‌کننده مارول پیش‌تر به نقدهای منفی «جاودانگان» واکنش نشان داده و گفته بود: «سعی کرده‌ایم بحثی ایجاد کنیم و گاهی منتقدین با ما همراه نیستند. اشکالی ندارد. اشکالی ندارد. از شما به خاطر منتقد بودن تشکر می‌کنیم. متشکریم که در مورد ما می‌نویسید. اما هواداران تصمیم می‌گیرند.»

در «جاودانان» مارول «جما چان» در نقش «سرسی»، «کمیل نانجیانی» در نقش «کینگو»،‌ «لورن ریدلاف» در نقش «ماکاری»، «برایان تایری هنری» در نقش «فاستوس»، «سلما هایک» در نقش «ایجک»، «لیا مک‌هیو» در نقش «اسپریت»، «دان لی» در نقش «گیلگامش»، «بری کیوگان» در نقش «درویگ»، و «انجلینا جولی»‌ در نقش «تنا»، «ریچارد مدن» در نقش «ایکاریس» و «کیت هرینگتن» در نقش «دین ویتمن» را بازی می‌کنند.

دیزنی «جاودانگان» را ۱۲ ژانویه (۲۲ دی ماه ۱۴۰۰) و پس گذشت دو ماه از اکران در سالن‌های سینما از دیزنی+ پخش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۴۷

* «ریچارد مدن» در نقش «ایکاریس» و «کیت هرینگتن» در نقش «دین ویتمن» را بازی می‌کنند. اینو اصلاح کنید.

نمایش اسپویل
۱۴ دی ۱۴۰۰ ۲۳:۱۶

کسی که هوادار ماروله نظرش از قبل باطله

نمایش اسپویل
۱۴ دی ۱۴۰۰ ۲۳:۱۴

دیدم افتضاحه. از کارگردان زن انتظار دیگه ای نمیره.

نمایش اسپویل