news-background
news-background

کیانو ریوز به سریال The Devil In The White City مارتین اسکورسیزی می‌پیوندد

«کیانو ریوز» در حال مذاکره است تا در اقتباس تلویزیونی «مارتین اسکورسیزی» از کتاب «شیطان در شهر سفید» (The Devil In The White City) نوشته «اریک لارسون» نقش‌آفرینی کند.

«شیطان در شهر سفید» داستانی واقعی در مورد دو مرد روایت می‌کند، یک معمار و یک قاتل زنجیره‌ای که در «نمایشگاه جهانی» شیکاگو سال ۱۸۹۳ سرنوشت‌شان به هم گره می‌خورد. «دنیل اچ. برنهام» یک معمار نابغه و باریک‌بین است که به دنبال به جا گذاشتن اثر خود در دنیا، و «هنری اچ. هلمز» پزشکی خوش‌ قیافه و زیرک است که زنان جوان را می‌فریبد و شکنجه می‌دهد.

«ددلاین» گزارش داده است که «لئوناردو دی‌کاپریو» در سال ۲۰۱۰ امتیاز اقتباس از این کتاب را خریداری کرد و پیش‌تر قصد اقتباس سینمایی از آن با همکاری اسکورسیزی و پارامونت را داشت. در سال ۲۰۱۹ شبکه هولو اعلام کرد که این اقتباس را به عنوان پروژه‌ای پرخرج با تهیه‌کنندگی دی‌کاپریو و اسکورسیزی تولید می‌کند. «تاد فیلد» دو قسمت اول این سریال را کارگردانی خواهد کرد. سال گذشته گزارش شده بود که خالق «کسل راک» (Castle Rock) و «منهتن» (Manhattan) برای نویسندگی این اقتباس برگزیده شده است.

ریوز به‌تازگی در «رستاخیزهای ماتریکس» (The Matrix Resurrections) «لانا واچوفسکی» دیده شده و سال آینده میلادی با «جان ویک ۴» (John Wick: Chapter 4) بازمی‌گردد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید