news-background
news-background

اد شیران: شوخی سریال South Park با افراد مو قرمز زندگی‌ام را نابود کرد

 

خواننده بریتانیایی می‌گوید شوخی سریال انیمیشن «سوث پارک» زندگی‌اش را «نابود» کرده است.

 

«اد شیران» می‌گوید یکی از شوخی‌های سریال انیمیشن «سوث پارک» (South Park) در مورد موی قرمز زندگی‌اش را «نابود» کرده است. این خواننده انگلیسی در مصاحبه جدیدی با «اسلم ریدیو» توضیح داده است که در ایالات متحده هیچ‌کس به فکر نرسیده بود رنگ موی قرمز را تمسخر کند تا اینکه در سال ۲۰۰۵ یکی از قسمت‌های «سوث پارک» روی ایر رفت.

شیران می‌گوید: «داشتن موی قرمز در انگلستان همیشه چیزی بود که مردم به خاطرش شما را دیوانه می‌کردند. اما در آمریکا هیچ‌وقت مسئله خاصی نبود. مردم در آمریکا اصلاً نمی‌دانستند موی [به اصطلاح] زنجبیلی یعنی چه.»

شیران ادامه می‌دهد: «آن اپیزود «سوث پارک» زندگی‌ام را نابود کرد. به آمریکا رفته بودم و همه می‌گفتند: «مویت را خیلی دوست دارم رفیق.» و من فکر می‌کردم: «خدای من، مردم از موی من خوششان آمده؟» و بعد به یاد می‌آورم که آن قسمت از سریال پخش شد و تمام، برای همیشه به موضوعی جهانی تبدیل شد.»

یکی از قسمت‌های فصل نهم «سوث پارک» تحت عنوان «بچه‌های زنجبیلی» (Ginger Kids) نام گرفته و در آن شخصیت «کارتمن» یک روز صبح با موهای قرمز از خواب بیدار می‌شود. در بخشی از این اپیزود داشتن موهای قرمز «یک طلسم» خوانده شده است. «تری پارکر» نویسنده این قسمت است که در آن زمان متهم به برانگیختن رفتارهای خشونت‌آمیز علیه افراد موقرمز شد.

شیران می‌گوید یکی از طرفداران سریال است و دوست دارد در یکی از قسمت‌ها صداپیشگی کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید