news-background
news-background

هیو جکمن به ویروس کرونا مبتلا شد

«هیو جکمن» ستاره ۵۳ ساله فیلم‌های «اکس-من» (X-Men) به ویروس کووید-۱۹ مبتلا شده است. این بازیگر استرالیایی در شبکه‌های اجتماعی ابتلای خود به کرونا را تأیید کرده است.

جکمن در صفحه توییتر خود می‌نویسد: «فقط می‌خواستم از خود من بشنوید. تست کووید من مثبت شده. علائم خفیفی دارم و به محض اینکه رفع شود... به دنبال بازگشت به «باغ زمستان» (The Winter Garden) خواهم بود.»

یک ویدیو نیز به این توییت ضمیمه شده و جکمن را در حال به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر به همراه ماسک نشان می‌دهد: «سلام، صبح به‌خیر. فقط می‌خواستم از خود من بشنوید که امروز صبح به کووید مبتلا شدم. علائم من شبیه به سرماخوردگی است. خارش گلو و کمی آب‌ریزش بینی دارم اما حالم خوب است و هر کاری لازم باشد می‌کنم تا هرچه زودتر بهتر شوم، و به محض اینکه بهتر شدم، راهی ریور سیتی خواهم شد تا روی صحنه بروم. فقط می‌خواستم از خود من بشنوید. خواهش می‌کنم مراقب خوتان باشید، سالم باشید و مهربان.»

https://twitter.com/RealHughJackman/status/1475883673383845888

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید