news-background
news-background

نیکول کیدمن: بازی در نقش ویرجینا وولف افسرده‌ام کرد؛ بله، گریه می‌کنم، همه‌چیز عمیقاً غم‌انگیز است

کیدمن می‌گوید جدایی از «تام کروز» و سپس بازی در نقش «ویرجینیا وولف» او را افسرده کرده است.

 

«نیکول کیدمن» می‌گوید بازی در نقش «ویرجینیا وولف» در فیلم «ساعت‌ها» (The Hours) پس از جدایی از «تام کروز» او را افسرده کرده است. این بازیگر استرالیایی برای بازی در نقش آن نویسنده که با خودکشی از دنیا رفت، در سال ۲۰۰۲ برنده اسکار شد. «مریل استریپ» و «جولین مور» دیگر بازیگران آن فیلم بودند.

فیلم «ساعت‌ها» به کارگردانی «استیون دالدری» خودکشی وولف و مشکلات روانی او در حین نوشتن «خانم دالووی» در سال ۱۹۲۵ را به تصویر می‌کشد. کیدمن می‌گوید اصرار داشته که صحنه خودکشی بدون استفاده از یک بدلکار فیلمبرداری شود. کیدمن در مصاحبه با برنامه «این زندگی فرهنگی» رادیو بی‌بی‌سی ۴ می‌گوید: «فکر نمی‌کنم هرگز به خطرش فکر کرده بودم، در نقش او غرق شدم. شاید در آن زمان در موقعیتی گسسته و افسرده و خارج از تن خود بودم.»

کیدمن در حالی نقش وولف را بازی کرد که یک سال از جدایی‌اش از «تام کروز» می‌گذشت. این ۵۴ ساله در ادامه می‌گوید: «[استیون دالدری] روی من بسیار حساس بودم چون این را می‌دانست. درک [ویرجینیا وولف] را آزادانه پذیرفتم و این زیبایی زندگی به عنوان یک بازیگر است.»

کیدمن که به‌تازگی در فیلم «ریکاردو بودن» (Being the Ricardos) آمازون به کارگردانی «آرون سورکین» مقابل «خاویر باردم» نقش «لوسیل بال» را بازی کرده، در مصاحبه دیگری با «گاردین»، در پاسخ به این پرسش که آخرین موضوعی که او را به گریه انداخته چه بوده می‌گوید:‌ «بیش از حد خصوصی است. اما بله، گریه می‌کنم. سعی می‌کنم مخفی نگهش دارم، اما همه‌چیز عمیقاً غم‌انگیز است.»

ستاره سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) اضافه می‌کند: «یک مالیخولیای عظیم وجود دارد، این‌طور نیست؟ یعنی وقتی آدم‌های مالیخولیایی را بررسی می‌کنید، می‌بینید که ما به‌شدت حضور [قلب] داریم. به میزان زیادی این خصوصیت را دارم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید