news-background
news-background

سریال The Acolyte: آماندا استنبرگ به اسپین‌آف بعدی «جنگ ستارگان» پیوست

«آماندا استنبرگ» بازیگر «نفرتی که می‌پراکنی» (The Hate U Give) به سریال «اکولایت» یا «دستیار» (The Acolyte) دیزنی+ ملحق شد. «لزلی هدلاند» نویسنده این پروژه خواهد بود.

«اکولایت» یک مجموعه تلویزیونی معمایی و تریلر است که مخاطبین را به کهکشانی از اسرار مرموز می‌برد و نیروهایی شیطانی را در آخرین روزهای دوران «جمهوری اعظم» (High Republic) را به تصویر می‌کشد. دیزنی+ این سریال را دسامبر سال ۲۰۲۰ معرفی کرد.

از شخصیت استنبرگ در سریال جزئیاتی فاش نشده اما هدلاند نویسنده، تهیه‌کننده و شورانر این مجموعه خواهد بود. «ورایتی» گزارش می‌دهد که تولید این پروژه از سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

استنبرگ که برای نقش‌آفرینی در «نفرتی که می‌پراکنی» تحسین منتقدین را برانگیخت، اخیراً در «ایوان هانسن عزیز» (Dear Evan Hansen) یونیورسال دیده شده است. «آقای رابینسون» (Mr. Robinson)، «ادی» (The Eddy) و «سوار بی‌سر» (Sleepy Hollow) از جمله دیگر سریال‌های استنبرگ بوده‌اند. او سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های «همه‌چیز، همه‌چیز» (Everything, Everything) و «هانگر گیمز» (The Hunger Games) را نیز دارد.

سریال «آندور» (Andor) که پیش‌درآمدی برای «روگ وان» (Rogue One) با بازی «دیه‌گو لونا» است، «اوبی-وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) با بازی «یوان مک‌گرگور»، «کتاب بوبا فت» (Book of Boba Fett) و «آسوکا» (Ahsoka) از جمله دیگر پروژه‌های دیزنی و لوکاس‌فیلم در دنیای «جنگ ستارگان» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید