news-background
news-background

پارامونت قسمت دوم Clifford the Big Red Dog را می‌سازد

استودیوی پارامونت تأیید کرد که مراحل ابتدایی تولید دنباله «کلیفورد سگ بزرگ قرمز» (Clifford the Big Red Dog) آغاز شده است.

فیلم لایو-اکشن/انیمیشن «کلیفورد سگ بزرگ قرمز» که بر اساس کتاب کلاسیک «نورمن بریدول» ساخته شده، ۱۰ نوامبر همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه پارامونت+ پخش شد. این فیلم ۳۴.۶ میلیون دلار در بازارهای داخلی فروخته و در پلتفرم دیجیتال استودیو به پربیننده‌ترین فیلم اریجینال شبکه تبدیل شده است. تاریخ پخش دنباله و انتشار آن در پارامونت+ همزمان با اکران در سالن‌های سینما هنوز به تأیید نرسیده است.

این فیلم توسط «والت بکر» کارگردانی شده و «داربی کمپ» نقش «امیلی الیزابت» را بازی کرده، دختر دانش‌آموزی که با یک ناجی حیوانات جادویی آشنا می‌شود که به او یک سگ قرمز کوچک هدیه می‌دهد. اما روز بعد این سگ به حیوانی عظیم‌الجثه در آپارتمانش تبدیل می‌شود. امیلی دور از مادری که مشغول کار است، به همراه دایی خود «کیسی» با بازی «جک وایتبال» ماجراجویی هیجان‌انگیزی آغاز می‌کند.

«جک وایتهال»، «داربی کمپ»، «تونی هیل»، «سی‌ینا گیلروی»، «دیوید آلن گریر»، «راسل وونگ»، «کنان تامپسون»، «تووا فلدشا»، «آیزاک وانگ»، «الکس مفات»، «پل رودریگز»، «رزی پرز»، «جسیکا کینان وین»، «راسل پیترز»، و «جان کلیس» از جمله بازیگران «کلیفورد» بودند.

این فیلم از هفته اول ماه دسامبر در بازارهای بین‌المللی فرانسه، آلمان، ایتالیا، روسیه، اسپانیا و برزیل و سپس از ۹ دسامبر در مکزیک، کره استرالیا و ژاپن اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید