زمان مطالعه: ۲ دقیقه
اصغر فرهادی با «قهرمان» برنده بهترین کارگردانی از جوایز آسیا پاسیفیک شد
فیلم «ماشین من را بران» (Drive My Car) به کارگردانی «ریوسوکه هاماگوچی» در چهاردهمین دوره مراسم اهدای جوایز آسیا پاسیفیک برنده جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه شد.
«اصغر فرهادی» با فیلم «قهرمان» (A Hero) جایزه بهترین کارگردانی را کسب کرد و «هوگیر هیروری» با «سابایا» (Sabaya) جایزه بهترین مستند را به خانه برد. جایزه بزرگ هیأت داوران امسال به «عبدالله محمد صاد» برای فیلم «ریحانه» (Rehana) و «لیا پرسل» استرالیایی برای «همسر گلهدار» (The Drover's Wife) اهدا شد.
جایزه بهترین بازیگر مرد را «مراب نینیدزه» برای «حبس خانگی» (House Arrest) دریافت کرد و جایزه بهترین بازیگر مرد به «آجمری هاک بادهون» بنگلادشی برای «ریحانه» اهدا شد.
فیلم «شیطان وجود ندارد» (There Is No Evil) به کارگردانی «محمد رسولاف» نیز نامزد دریافت بهترین فیلم بود. «جنایت بیدقت» (Careless Crime) به نویسندگی «شهرام مکری» و «نسیم احمدپور» دیگر فیلم ایرانی نامزد در بخش بهترین فیلمنامه بودند.
هاماگوچی در سال ۲۰۱۶ با «ساعت خوش» (Happy Hour) برنده جایزه بهترین فیلمنامه شده بود.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید