news-background
news-background

دعوت وین دیزل از دووین جانسون برای بازگشت به Fast and Furious و کنار گذاشتن کدورت‌ها

دیزل در اینستاگرام می‌نویسد: «هابز را هیچ‌کس دیگری نمی‌تواند بازی کند.»

«وین دیزل» یکشنبه این هفته در صفحه اینستاگرام خود از «دووین جانسون» دعوت کرد که اختلافات را فراموش کند و به چندگانه «سریع و خشن» (Fast and Furious) بازگردد. این دو در سال ۲۰۱۶ و حین فیلمبرداری «سرنوشت خشمگین» (The Fate of the Furious) با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند. دیزل که تهیه‌کننده این فیلم‌ها نیز هست، با انتشار نامه‌ای سرگشاده از جانسون دعوت کرده گذشته را فراموش کند.

دیزل می‌نویسد: «برادر کوچک من دووین... وقتش فرارسیده. دنیا منتظر قسمت پایانی «سریع و خشن ۱۰» است. همان‌گونه که می‌دانی، بچه‌هایم تو را در خانه عمو دووین صدا می‌زنند. هیچ تعطیلاتی نمی‌گذرد که آن‌ها به تو تبریک نگویند... اما وقتش فرارسیده. میراث در انتظار است.»

دیزل ادامه می‌دهد:‌ «سال‌ها قبل به تو گفتم که می‌خواهم به عهدی که با پابلو بستم عمل کنم. سوگند یاد کردم که بهترین «سریع و خشن» را با قسمت پایانی که قسمت دهم است بسازم! از روی عشق و علاقه می‌گویم... اما باید پیدایت شود، الگوی چندگانه که تأثیر مهمی در شکل‌گیری‌اش داشتی را رها نکن. هابز را هیچ‌کس دیگری نمی‌تواند بازی کند. امیدوارم که واکنش بهتری نشان دهی و سرنوشت خودت را رقم بزنی.»

در مورد جزئیات اختلاف این دو ستاره گزارش‌های پرشماری منتشر شده و دیزل مسئولیت به وجود آمدن تنش را پذیرفته است. دشمنی جانسون و دیزل وقتی به اوج خود رسید که «راک» همبازی سابقش را در صفحه اینستاگرامش «ترسو» و «نازک نارنجی» خواند. جانسون ماه گذشته در مصاحبه با «ونتی فر» اعتراف کرد که انتشار آن پست اینستاگرام و علنی کردن خصومتش با دیزل اشتباه بوده است: «وقتی حرفی را می‌زنم جدی می‌گویم. بدون تردید. اما بیان آن به شکل عمومی کار درستی نبود.»

دیزل در ماه ژوئن به مجله «منز هلث» گفت که علت ایجاد تنش میان او جانسون «عشق سخت‌گیرانه» بوده تا بازی او در فیلم را به «جایی که باید باشد» هدایت کند. دیزل اضافه کرده بود: « کار زیادی طلبید. باید در آنجا حضور پیدا می‌کردم و گاهی، در آن زمان، از روی محبت به او سخت می‌گرفتم. نه مثل [فدریکو] فلینی، اما برای گرفتن بازی در فیلم‌هایی که تهیه‌کننده‌اش هستم هر کاری لازم باشد انجام می‌دهم.»

جانسون در واکنش به این اظهارات می‌گوید: «بخشی از وجودم می‌گوید که امکان ندارد با یک پاسخ ارزش این مزخرفات را بالا ببرم. اما حقیقت این است… برای هر پروژه از تمام وجود مایه می‌گذارم. و اگر احساس کنم که اصلاحی باید صورت بگیرد و به آن رسیدگی شود، انجامش می‌دهم. به همین سادگی است. بنابراین، وقتی که آن مصاحبه را خواندم، مثل دیگران خندیدم. سخت خندیدم. و تردیدی ندارم که فلینی هم هر کجا که هست می‌خندد.»

«راک» اخیراً ادعا کرد که شوخی با این عداوت در فیلم‌ها ایده او نیست اما با استقبال مخاطبین همراه بوده. او در مصاحبه با «جس کیگل» می‌گوید : «شوخی‌ها تمام‌نشدنی‌اند. مردم از من می‌خواهند [با دیزل شوخی کنم] و [سازندگان] راهی پیدا می‌کنند، می‌دانید، چیزی که جالب است این است که این شوخی‌ها با وین دیزل با استقبال عالی مخاطبین مواجه می‌شوند و این اتفاق خوبی است زیرا [مخاطب] است که اهمیت دارد. اما مردم فکر می‌کنند این شوخی‌ها از سمت من است در حالی که این‌گونه نیست. یعنی باور نمی‌کنید که چند نفر نزد می‌آیند و می‌گویند: «یک شوخی عالی به ذهنم رسیده.» جواب می‌دهم: «بسیار خوب.» [دیگری می‌گوید:] «شوخی عالی دیگری با وین دیزل دارم.» [می‌گویم:] «شک ندارم که داری.» [می‌خندد] همیشه خنده‌دارند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۲۰

امیدوارم که راک برگرده ، قسمت نهم بدون حضور راک ضعیف تر از قسمت های پیشین بود.

نمایش اسپویل