news-background
news-background

«رایان گاسلینگ» در فیلم Wolfman دوباره با کارگردان Blue Valentine همکاری می‌کند

یونیورسال برای کارگردانی فیلم «مرد گرگ‌نما» (Wolfman) با بازی «رایان گاسلینگ» یک کارگردان نامزد اسکار انتخاب کرد که سابقه همکاری با بازیگر را داشته است. «ددلاین» گزارش داده است که «درک سیانفرانس» کارگردان درام‌های «جایی آنسوی کاج‌ها» (Place Beyond the Pines) و «ولنتاین غمگین» (Blue Valentine) در حال مذاکره است تا بازسازی «مرد گرگ‌نما» را برای یونیورسال بسازد.

سیانفرانس جانشین «لی وانل» خواهد شد که سال گذشته به عنوان کارگردان معرفی شده بود. گاسلینگ، «کن کائو» و «جیسون بلوم» تهیه‌کنندگان فیلم و سیانفرانس نویسنده فیلمنامه خواهد بود.

انتظار می‌رود داستان «مرد گرگ‌نما» برداشتی مدرن از داستان کلاسیک و به فیلمی مانند «شبگرد» (Nightcrawler) با بازی «جیک جیلنهال» اما با عناصر فراطبیعی شبیه باشد. ایده فیلم متعلق به گاسلینگ است. یونیورسال در چند سال اخیر تلاش کرد یک دنیای سینمایی هیولایی خلق کند اما شکست «مومیایی» (The Mummy) «تام کروز» باعث شد که برنامه‌های استودیو تغییر کند و به جای تولید فیلم‌های به‌هم‌پیوسته فضایی برای روایت داستان‌های یکه با کارگردانان و استعدادهایی خوش‌فکر فراهم آورد.

سیانفرانس با تولید فیلم‌های پرخرج برای استودیوهای بزرگ شناخته نمی‌شود و بیشتر ترجیح می‌دهد درام‌های بزرگسالانه‌ای مانند «ولنتاین غمگین» با هزینه‌های بسیار کمتر بسازد. اما با جدایی وانل، گاسلینگ به سراغ کارگردان فیلم‌های سابق خود رفته و ایده‌هایش را مطرح کرده است.

سیانفرانس می‌گوید: «فیلم‌های ژانر وحشت اولین عشق من بودند – مدخل من به آنچه که سینما از نظر روایت، روان‌شناسی و زیبایی‌شناسی توان انجامش را داشت. به علاوه همکاری دوباره با رایان مثل رؤیایی بود که به حقیقت تبدیل شد. خوشحالم که با بلوم‌هوس و یونیورسال همکاری می‌کنم تا دوباره این هیولای ناخودآگاه جمعی خود را به زندگی برگردانیم.»

سیانفرانس اخیراً با «صدای متال» (Sound of Metal) نامزد اسکار نویسندگی شده و برای مینی‌سریال « می‌دانم که همین قدر حقیقت دارد» (I Know This Much Is True) «مارک رافلو» نقدهای مثبتی دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید