news-background
news-background

اولین تریلر فیلم The Unforgivable: ساندرا بولاک در جستجوی رستگاری

فیلم جدید بولاک پیش از آنکه از نتفلیکس پخش شود به سالن‌های سینما خواهد رفت.

 

نتفلیکس امسال در فصل اهدای جوایز فیلم‌های مدعی اسکاری چون «قدرت سگ» (Power of the Dog) «جین کمپیون» و «دختر گمشده» (The Lost Daughter) «مگی جیلنهال» را عرضه می‌کند. فیلم دیگری که به این فهرست می‌پیوندد «نابخشودنی» (The Unforgivable) «نورا فینگراشمیت» با بازی «ساندرا بولاک» در نقش تبهکار سابقی است که از زندان آزاد شده در جستجوی رستگاری است.

«پیتر کریگ»، «هیلاری سایتس» و «کورتنی مایلز» این فیلم را بر اساس یک مینی‌سریال بریتانیایی به همین نام که در سال ۲۰۰۹ پخش شد اقتباس کرده‌اند.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «روث اسلیتر (بولاک) که پس از ارتکاب جنایتی خشونت‌آمیز و تحمل حبس از زندان آزاد شده دوباره وارد جامعه‌ای شده که در مقابل فراموش کردن گذشته او مقاومت می‌کند. در حالی که از جایی که در گذشته وطن می‌خواند با قضاوت مواجه شده، تنها امیدش برای رستگاری یافتن خواهر جوان‌ترش است باید رها می‌کرد و می‌رفت.» دیگر بازیگران فیلم «وینست دنافریو»، «جان برنتال»، «ریچارد توماس»، «لیندا ایموند»، «اشلینگ فرانچوزی» و «راب مورگان» دیگر بازیگران فیلم بوده‌اند.

بولاک که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم نیز بوده در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید:‌ «شخصیت من در فیلم فردی است که به مدت ۲۰ سال به دلیل ارتکاب یک جنایت شنیع به زندان رفته و بیرون می‌آید. او زندگی چندین تن را با آن جنایت تحت تأثیر قرار داده، و با آزادی‌اش نفرت و خشم و تخلی و اندوه بسیاری را برانگیخته می‌کند. می‌خواهد یک نفر را پیدا کند، تنها عضو خانواده‌اش که پیش از به زندان رفتن داشته، و شما دائم از خود می‌پرسید: «چرا نمی‌تواند فراموشش کند؟ این عضو خانواده از عمل او زخم خورده – فراموشش کن! از آسیب زدن دوباره به همه این آدم‌ها دست بردار.»»

«نابخشودنی» ۲۴ نوامبر در سالن‌های سینما به صورت محدود اکران خواهد شد و از ۱۰ دسامبر در اختیار مشترکین نت‌فلیکس قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید