news-background
news-background

تریلر فیلم Home Sweet Home Alone: بازسازی «تنها در خانه» به‌زودی در دیزنی+

دیزنی+ از اولین تصاویر و تریلر رسمی بازسازی فیلم محبوب «تنها در خانه» (Home Alone) تحت عنوان «هیچ‌جا تنها در خانه نمی‌شود» (Home Sweet Home Alone) رونمایی کرد. این فیلم به کارگردانی «دن میزر» نیز مانند قسمت‌های قبلی داستانی در مورد یک خانواده پرهرج‌ومرج در ایام کریسمس روایت می‌کند که پسرشان را تنها در خانه جا می‌گذارند.

در این فیلم به جای «کوین مک‌کالیستر» ۸ ساله که «مکالی کالکین» نقش آن را بازی کرد، یک کودک ۱۰ ساله به نام «مکس مرسر» با بازی «آرچی ییتس» جایگزین شده تا تنها در خانه بماند. خانواده او در توکیو به سر می‌برند و مکس در خانه می‌تواند دست به هر کاری مثل خوردن خوراکی‌های غیرمفید بزند. در این فیلم هم مانند قسمت‌های قبلی مکس باید از خانه در برابر هجوم سارقان محافظت کند. در تریلر فیلم ارجاعی به قسمت اول «تنها در خانه» داده شد وقتی که یک مأمور پلیس با نام مک‌کالیستر به خانه مرسر می‌آید.

«الی کمپر»، «راب دلنی»، «تیموتی سیمونز»، «الی ماکی»، «پیت هولمز»، «کنان تامپسون»، و «کریس پارنل» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود. «میکی دی»، «استریتر سیدل» و «جان هیوز» نویسندگان فیلمنامه و «دن ویلسون» و «جرمایا ساموئلز» تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

«هیچ‌جا تنها در خانه نمی‌شود» ۱۲ نوامبر از دیزنی+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۴۶

چقدر از دیزنی بدم میاد، بردار یه دفعه همه فیلماتو ری میک کن دیگه، مسخرشو درآوردن اه اه اه اه (با لحن محمد کاسبی بخونید!)

نمایش اسپویل