news-background
news-background

«تیلدا سویینتون» در فیلم The Killer «دیوید فینچر» به «مایکل فاسبندر» پیوسته است

پروژه بعدی «دیوید فینچر» برای نت‌فلیکس فیلمی تحت عنوان «قاتل» (The Killer) با بازی «مایکل فاسبندر» است که پاییز امسال با همکاری «اریک مسراشمیت» فیلمبردار «منک» (Mank) در پاریس تولید شود. «پلی‌لیست» به تازگی گزارش داده است که «تیلدا سویینتون» دیگر بازیگری است که به این فیلم بر اساس یک رمان مصور فرانسوی ملحق شده.

سویینتون در حین مصاحبه در مورد فیلم «مموریا» (Memoria) به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا در فیلم فینچر مشارکت کرده است یا نه: «خوب، بله، فکر می‌کنم، بله. اما آن فیلم سال آینده است. ماجرای به کلی متفاوتی است!»

سویینتون می‌گوید قطعاً تفاوت‌هایی میان اثر «آپیچاتپونگ ویراستاکول» و فینچر وجود خواهد داشت: «مسئله همین است. هر فیلمسازی منحصر به فرد است، همان‌گونه که هر انسانی منحصر به فرد است.»

پروژه بعدی سویینتون فیلمی بدون عنوان به کارگردانی «وس اندرسون» است که این روزها در اسپانیا فیلمبرداری می‌شود. او در فیلم «فرنچ دیسپچ» (The French Dispatch) نیز با اندرسون همکاری کرده است.

فینچر از رمان مصور «قاتل» نوشته «الکسیس نولنت» اقتباس خواهد کرد. او در این پروژه جدید با «اندرو کوین واکر» نویسنده «هفت» (Se7en) و «مایکل فاسبندر» در نقش یک آدمکش خون‌سرد همکاری می‌کند. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که فاسبندر نقش این آدمکش را بازی خواهد کرد که با بیدار شدن وجدانش دچار فروپاشی روانی شده است. در این گزارش آمده است که فینچر دست کم از سال ۲۰۰۷ به دنبال تولید این پروژه بوده و قصد اقتباس از این رمان مصور فرانسوی را داشته.

فیلم «مموریا» سویینتون و ویراستاکول ۲۶ دسامبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید