زمان مطالعه: ۲ دقیقه
ریبوت Sex & the City در ماه دسامبر پخش خواهد شد
شبکه اچبیاو مکس با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرد که ریبوت سریال «جنسیت و شهر» (Sex & the City) تحت عنوان «و به همین راحتی» (And Just Like That) با بازی «سارا جسیکا پارکر»، «سینتیا نیکسون» و «کریستین دیویس» را در ماه دسامبر پخش میکند.
داستان ریبوت شخصیتهای کری، میراندا و شارلوت را پس از پشت سر گذاشتن زندگی و روابط پیچیده در سی و چند سالگی تا زندگی و روابط حتی پیچیدهتر در پنجاه و چند سالگی را دنبال میکند. شخصیت سامانتا با بازی «کیم کاترال» در این ریبوت غایب خواهد بود.
دسامبر سال گذشته تأیید شده بود که مینیسریال ۱۰ اپیزودی «و به همین سادگی» با تهیهکنندگی «مایکل پاتریک کینگ» و سه بازیگر سریال تولید خواهد شد. کینگ چندین اپیزود از سریال «جنسیت و شهر» و هر دو نسخهی سینمایی آن را نوشته و کارگردانی کرده است.
سریال نیم ساعته «جنسیت و شهر» در قالب شش فصل و ۹۴ اپیزود در خلال سالهای ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ از اچبیاو پخش شد و دو فیلم بلند بر اساس آن در سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ به اکران رسید.
«ویلی گارسون» یکی از بازیگران محبوب سریال «جنسیت و شهر» دو هفته قبل در سن ۵۷ سالگی درگذشت. «سینتیا نیکسون» در واکنش به درگذشت گارسون نوشت: «برای از دست دادن ویلی گارسون عمیقاً ناراحت شدم. همه ما دوستش داشتیم و از همکاری با او لذت میبردیم. جلوی دوربین و در زندگی واقعی بسیار شوخ بود. منبع نور، دوستی، و فریبندگی صنعت نمایش بود.»
https://www.youtube.com/watch?v=yrEgiTaA32Q
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید