news-background
news-background

دومین تریلر رسمی فیلم Army of Thieves منتشر شد

نت‌فلیکس شنبه این هفته در اولین رویداد TUDUM تریلر جدیدی برای فیلم «ارتش سارقان»‌ (Army of Thieves) که پیش‌درآمدی است برای «ارتش مردگان» (Army of the Dead) منتشر کرد. «زک اسنایدر» کارگردان «ارتش مردگان» تهیه‌کننده این فیلم است.

«ماتیاس شوایگهوفر» که کارگردان «ارتش سارقان» نیز بوده، نقش شخصیت دایتر را تکرار کرده و در فیلم به همراه زنی مرموز و گروهی دیگر از سارقان به اروپا سفر می‌کنند و قفل گاوصندوق‌هایی را می‌شکنند که شکستنشان از نظر فنی ناممکن است. «ارتش سارقان» داستانی پیش از رویدادهای «ارتش مردگان» روایت می‌کند و از لاس وگاس فاصله می‌گیرد. اسپین-آف انیمیشن «ارتش مردگان» و این پیش‌درآمد بر روی سرقت‌ها تمرکز خواهد کرد. «ناتالی امانوئل»، «روبی او. فی»، «غلام خان» و «جاناتان کوئن» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

اسنایدر داستان اریجینال «ارتش مردگان» را با همکاری «شی هتن» خلق کرده، در حالی که شوایگهوفر کارگردان این فیلم است. سریال انیمه «ارتش مردگان: وگاس گمشده» (Army of the Dead: Lost Vegas) نیز قرار است پیشینه شخصیت «دیو باتیستا» در روزهای ابتدایی سقوط وگاس و مواجهه‌اش با هجوم زامبی‌ها را پی بگیرد. اسنایدر دو اپیزود از این سریال را هم کارگردانی می‌کند. نت‌فلیکس و «زک اسنایدر» پس از عرضه موفقیت‌آمیز «ارتش مردگان» قرارداد همکاری خود را گسترش دادند. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که اسنایدر قرارداد جدیدی با نت‌فلیکس به منعقد کرده است.

شوایکهوفر سال گذشته در زمان معرفی پیش‌درآمد گفته بود: «تا همین جا نیز سهیم بودن در این فیلم پرستاره «زک اسنایدر» افتخار بزرگی بوده – پروژه‌ فریبنده‌ای است. خوشحالم که حالا در سطوح مختلفی توسعه پیدا می‌کند.»

نت‌فلیکس «ارتش سارقان» را ۲۹ اکتبر (۷ آبان ماه ۱۴۰۰) امسال پخش می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید