news-background
news-background

«کیت هادسون» به همراه یک سگ روی فرش قرمز فیلم Mona Lisa And The Blood Moon آمد – ونیز

«کیت هادسون» به همراه یک سگ در مراسم فرش قرمز فیلم «مونا لیزا و ماه خون» (Mona Lisa And The Blood Moon) به کارگردانی «آنا لیلی امیرپور» حاضر شد. این بازیگر ۴۲ ساله به همراه کارگردان، «کریگ رابینسون» و «اد اسکرین» یکشنبه شب در این رویداد مقابل دوربین عکاسان جشنواره ونیز رفت. «جئون جونگ سئو» بازیگر کره‌ای ۲۷ ساله فیلم «سوزاندن» (Burning)، «روث ویلسون» و «سارا گیدون» دیگر ستارگان حاضر در این مراسم بودند.

«مونا لیزا و ماه خون» داستانی در مورد یک دختر با قدرت‌های غیرمعمول روایت می‌کند که از یک بیمارستان روانی فرار می‌کند و به نیو اولئانز می‌رود. این فیلم در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۳ درصد دریافت کرده است. فیلمبرداری این فیلم تابستان سال ۲۰۱۹ آغاز شده است. تاریخ پخش این فیلم ۱۰۶ دقیقه‌ای در سالن‌های سینما اعلام نشده است.

دو فیلم «دختری در شب تنها به خانه می‌رود» ‎(A Girl Who Walks Home Alone at Night) و «گروه شرور» (The Bad Batch) امیرپور به ترتیب از «راتن تومیتوز» امتیازات ۹۶ و ۴۵ درصد دریافت کرده بودند. «مونا لیزا و ماه خون» حتی با ۱ میلیون دلاری از فروش این دو فیلم عبور خواهد کرد. «جان لشر» تهیه‌کننده برنده اسکار در این فیلم با امیرپور همکاری کرده است.

امیرپور اخیراً اپیزودهایی از سریال «لژیون» (Legion) شبکه اف‌اکس و «کسل راک» (Castle Rock) هولو را کارگردانی کرده است.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید