news-background
news-background

«کلر فوی» و «جیمز مک‌آووی» در اولین تریلر فیلم My Son

اولین تصاویر از «کلر فوی» و «جیمز مک‌آووی» در فیلم «پسر من» (My Son) شبکه پیکاک رونمایی شد. این شبکه استریم ویدیو که متعلق به ان‌بی‌سی‌یونیورسال است، اعلام کرده که این فیلم تریلر را به صورت انحصاری در تاریخ ۱۵ سپتامبر پخش خواهد کرد. داستان فیلم در مورد ناپدید شدن مرموز یک پسر جوان است.

مک‌آووی در «پسر من» نقش مردی را بازی می‌کند که پسرش ناپدید شده و به شهر محل سکونت همسر سابقش با بازی فوی سفر می‌کند تا پاسخ پرسش‌هایش را بیابد. مک‌آووی همچون نسخه فرانسوی فیلم برای بازی در نقش مردی که معما زندگی‌اش را احاطه کرده، فیلمنامه یا دیالوگی در اختیار نداشت و تنها از کلیت داستان آگاه بود و بنابراین باید برای هر لحظه واکنشی بداهه نشان می‌داد. سایر عوامل و بازیگران از صحنه‌های فیلم آگاهی داشتند و فیلمنامه را خوانده بودند.

نسخه‌ی اصلی فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی «کریستین کاریون» ساخته شد و «گیوم کنه» در نقش پدری در جستجوی فرزند ربوده‌شده‌اش در کوهستان‌های جنوب فرانسه بازی کرد. کاریون برای کارگردانی نسخه انگلیسی زبان بازگشته است.

فیلمبرداری پروژه از اوایل نوامبر سال گذشته در اسکاتلند آغاز شده بود. تهیه‌کنندگان فیلم کاریون، «لور ایرمن» و «ونسان ماراوال» برای «وایلد‌ بانچ»، «ربکا اوبرایان» برای «سیکستین فیلمبز» و «مارک بوتان» برای «مد ریور پیکچرز» خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید