news-background
news-background

موگویی تهیه کننده «خط نجات» از مبتلا شدن ۵ تن از عوامل فیلمش به کرونا ابراز تاسف کرد

آزیتا موگویی تهیه کننده و کارگردان سینما که تهیه کنندگی سینمایی «خط نجات» به کارگردانی وحید موسائیان را برعهده دارد، با اشاره به این موضوع که در طی فیلمبرداری «خط نجات»، وحید موسائیان، عباس بلوندی و تعداد دیگری از عوامل این پروژه سینمایی درگیر ویروس کرونا شده‌اند، بیان کرو: متاسفانه هر چقدر هم پروتکل‌های بهداشتی در طول فیلمبرداری یک پروژه سینمایی، رعایت شود، اما باز هم به دلیل شرایط متفاوتی که بر این حرفه غالب است، امکان ابتلا بسیار بالا است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

موگویی در ادامه افزود: شدت ابتلای من البته به دلیل درگیری ۵۰ درصدی ریه کمی سخت‌تر بود که خوشبختانه با مراقبت درست در بیمارستان و مداوا به خیر گذشت.  وحید موسائیان نیز به عنوان کارگردان فیلم که شدت بیماری وی نیز بسیار زیاد بود، تنها چند روز است که تست کرونا وی منفی شده است، همه این مسائل سبب شد تا پروژه برای مدتی متوقف شود.

موگویی در ادامه بیان کرد: البته و خوشبختانه فیلمبرداری «خط نجات» دوباره آغاز شده است و سکانس‌های باقی مانده در تهران و بندر ترکمن فیلمبرداری می‌شود.

موگویی درباره‌ی واکسیناسیون اعلام کرد: لازم است این را بگویم که پیش از اینکه بخواهم فیلمبرداری را در خرداد ماه شروع کنیم به ما قول واکسیناسیون گروه‌های سینمایی را داده بودند، اگر آن زمان مشخص می‌شد که این امر یک وعده پوشالی است، هرگز فیلمبرداری را شروع نمی‌کردم. البته در حال حاضر نیز، هیچ کسی پاسخگوی مساله واکسیناسیون سینماگران نیست، وزیر بهداشت مدتی پیش اعلام کرد که واکسیناسیون سینماگران به زودی آغاز می‌شود، اما بعد از انتشار این خبر هیچ کسی پاسخی مبنی بر اینکه چرا واکسیناسیون به تعویق افتاد، نداده است. این درحالی است که اکثر گروه تولید «خط نجات» یک گروه جوان هستند که سن آنها هنوز به نوبت‌های واکسن کرونا نرسیده است. همین مساله سبب می‌شود که این افراد در خطر ابتلا به کرونا قرار گیرند. من هم به عنوان تهیه کننده کاری از دستم بر نمی‌آید چرا که بازیگران فیلم نسبت به پروژه‌های دیگر تعهد دارند و باید به برنامه‌های خود برسند.

موگویی در پایان گفت صحبت‌هایش: متاسفانه به دلیل نبود برنامه ریزی مناسب از سوی وزارت بهداشت، همه ما در موقعیت بسیار بدی قرار داریم و هیچ کاری از دستمان برنمی‌آید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید