news-background
news-background

کارگردان فیلم لایو-اکشن My Hero Academia معرفی شد

«شینسوکه ساتو» فیلمساز ژاپنی «آلیس در سرزمین‌های مرزی» (Alice in Borderland)، «قلمرو» (Kingdom) و «من یک قهرمانم» (I Am a Hero) برای اقتباس لایو-اکشن از «آکادمی قهرمان من» (My Hero Academia) برای کمپانی لجندری اینترتینمنت برگزیده شد.

ساتو با این پروژه اولین فیلم بلند انگلیسی-زبان خود را کارگردانی خواهد کرد. «آکادمی قهرمان من» به نویسندگی «کوهی هوریکوشی» یکی از محبوب‌ترین عناوین مانگا در دنیا است که تاکنون بیش از ۵۰ میلیون کپی از آن به فروش رفته است.

داستان «آکادمی قهرمان من» در دنیایی روی می‌دهد که ۸۰ درصد جمعیت زمین دارای نیروهای ماورائی و فراانسانی‌اند. این مجموعه ابرقهرمانی به نام «ایزوکو میدوریا» را دنبال می‌کند که بدون این قدرت‌ها زاده شده و رؤیای پیوستنش به آکادمی ابرقهرمانان و تبدیل شدن به «آل مایت» (All Might) بعدی – بزرگ‌ترین قهرمان دنیا نقش بر آب شده. اما پس از برخورد با خود «آل مایت» میدوریا عهد می‌بندد که برای تبدیل شدن به نماد صلح در جهان تمام تلاشش را بکند.

در سال ۲۰۱۹ این مانگا برنده جایزه «هاروی» شد. سریال انیمه‌ای که بر اساس مانگای «آکادمی قهرمان من» به تولید رسیده نیز در فصل پنجم به سر می‌برد. در سال‌های ۲۰۱۸ (My Hero Academia: Two Heroes) و ۲۰۱۹ (My Hero Academia: Heroes Rising) دو فیلم انیمه بلند بر اساس سریال تولید شد که در سراسر دنیا بیش از ۵۰ میلیون دلار فروختند. سومین فیلم انیمه (My Hero Academia: World Heroes’ Mission) نیز ۶ آگست در ژاپن عرضه شده است.

ساتو با فیلم زامبی «من یک قهرمانم» که در جشنواره فیلم تگزاس جایزه گرفت به شهرت جهانی رسید. او پس از کارگردانی «اینویاشیکی» (Inuyashiki) در سال ۲۰۱۸، اقتباس از مانگای «بلیچ» (Bleach) را برای برادران وارنر ژاپن ساخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید