news-background
news-background

«جان سینا»: فیلم‌های بد زیادی بازی کرده‌ام

سینا اعتراف می‌کند که در ابتدای دوران بازیگری‌اش در فیلم‌های بی‌کیفیتی ظاهر شده است.

 

«جان سینا» در مصاحبه جدیدی از سال‌های ابتدایی دوران بازیگری خود گفته است. سینا که به‌تازگی در ریبوت «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) دی‌سی و برادران وارنر به کارگردانی «جیمز گان» در نقش «پیس‌میکر» ظاهر شده، در مصاحبه جدیدی با «یواس‌ای تودی»، در مورد ورود به هالیوود و انتخاب بعضی از فیلم‌هایش گفته است.

سینا می‌گوید پس از بازی در چند «فیلم بد» در دهه ۲۰۰۰، حالا در «صنعت فیلمسازی فرصتی دوباره» به او داده شده است. این بازیگر اضافه می‌کند که روند انتقال از مسابقات کشتی کج به سینما چالش‌هایی را برایش به وجود آورده است: «در سال‌های جوانی، شکست بزرگی تجربه کردم. نگران و سخت‌گیر بودم و می‌خواستم به رینگ برگردم چون از آن قدرشناسی بی‌درنگ لذت می‌بردم.»

سینما در ادامه می‌گوید امروز بر روی «آمادگی احساسی» و سلامت روان خود کار می‌کند تا برای بازیگری مهیا باشد: «اینکه علناً بگویید: «به زمان احتیاج دارم»، احساس شرمساری زیادی به همراه دارد. مردم این را خودخواهانه می‌دانند، اما اگر راهتان را درست بروید، همکاری با شما راحت‌تر خواهد بود و همه اطرافیان از انرژی شما تغذیه می‌کنند.»

سینا به تازگی در تصویر پشت صحنه‌ای از سریال «پیس‌میکر» (Peacemaker) به کارگردانی «جیمز گان» دیده شده و همین نقش را در «جوخه انتحار» تکرار کرده است. او در مصاحبه با «اسکرین‌رنت» اعتراف کرده بود که انتقاد از «جوخه انتحار»‌ اول به کارگردانی «دیوید آیر» سبب شده که به بازی در فیلم گان تمایل پیدا کند. او توضیح می‌دهد:‌ «موقعیتی خوشایندتر از این نیست که نظر کسی را تغییر دهی.» او اضافه می‌کند که «جیمز گان» از بار سنگین جلب رضایت مخاطبین با این ریبوت لذت می‌برد: «فکر می‌کنم که او به نحوی دوست دارد که چنین باری را به دوش بکشد. شاید اعتراف نکند، اما به نظر من بدش نمی‌آید و می‌خواهد نظر افرادی را تغییر دهد که شاید از قسمت اول راضی نبودند.»

سینا در پلتفرم شبکه اجتماعی چینی «ویبو» به دلیل کشور دانستن تایوان در یکی از مصاحبه‌هایش عذرخواهی کرد. او پس از آن مصاحبه برای «سریع و خشن ۹» (F9) در کشور چین با اعتراضاتی مواجه شده بود. سینا به شبکه تایوانی TVBS گفته بود: «تایوان اولین کشوری است که می‌تواند فیلم «سریع و خشن ۹» را ببیند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید