news-background
news-background

تریلر فصل دوم سریال Truth Be Told اپل تی‌وی+

فصل دوم سریال جنایی «افشای حقیقت» به زودی از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

 

فصل دوم سریال «افشای حقیقت» (Truth Be Told) اپل تی‌وی+ با بازی «اکتاویا اسپنسر» و «کیت هادسون» در مورد پادکستری به دنبال اجرای عدالت تا چند هفته آینده پخش خواهد شد. این شبکه سه‌شنبه این هفته از اولین تریلر فصل جدید رونمایی کرده است.

در فصل دوم اسپنسر نقش یک پادکستر به نام «پاپی پارنل» را بازی کرده است که زندگی‌اش را به خطر می‌اندازد تا حقیقت را کشف و عدالت را اجرا کند. پاپی وارد پرونده تازه‌ای می‌شود که عمیقاً با دوران کودکی‌اش و «میکا کیث» با بازی هادسون گره خورده است. با پیدا شدن اولین سرنخ‌ها، رابطه دوستانه طولانی آن‌ها محکی جدی می‌خورد.

«کریستفر باکس»، «آلونا تال»، «دیوید لاینز»، «آندره رویو»، «مرل دندریج»، و «مایکلا فیث لی» از جمله دیگر بازیگران این مجموعه خواهند بود که به «مکی فایفر»، «ران سیفاس جونز»، «تریسی تامز»، «حنیفا وود»، «کاترینت لاناسا»، «مایکل بیچ» و «تمی رومن» می‌پیوندند. «نیچل ترمبل اسمپلمن» خالق سریال و «ریز ویترسپون» تهیه‌کننده اجرایی خواهند بود.

سریال «افشای حقیقت» بر اساس رمان «خوابیده‌ای» (Are You Sleeping) نوشته «کتلین باربر» ساخته شده که در سال ۲۰۱۷ به چاپ رسید. فصل اول این سریال نقدهای مختلفی دریافت کرد.

فصل دوم «افشای حقیقت» که در قالب ده اپیزود ساخته شده، ۲۰ آگست از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید