news-background
news-background

«کالین جوست» لایو-اکشن Teenage Mutant Ninja Turtles را می‌سازد

«کالین جوست» پس از کسب نامزدی امی با مجموعه «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live)، با همکاری برادرش «کیسی جوست» فیلمنامه فیلم لایو-اکشن و در حال حاضر بدون عنوان «لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته» (Teenage Mutant Ninja Turtles) را برای پارامونت می‌نویسند. «مایکل بی»، «اندرو فرم»، «برد فولر» و «اسکات مدنیک» تهیه‌کنندگان این پروژه خواهند بود.

همچون دو قسمت قبلی با بازی «مگان فاکس»، از داستان این فیلم جزئیاتی درز نکرده است. پارامونت در سال ۲۰۱۴ با همکاری کمپانی فیلمسازی بی این مجموعه فیلم را ریبوت کرد و داستان‌های متفاوتی نسبت به فیلم‌های استودیوی نیولاین که در دهه ۱۹۹۰ اکران شدند روایت کرد. آن فیلم در پایان اکران به فروش جهانی ۴۸۵ میلیون دلاری رسید و دنباله‌اش (Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows) در سال ۲۰۱۶ پخش شد.

«کالین جوست» که همسر «اسکارلت جوهانسن» ستاره فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» است، فیلمنامه «بدترین آدم» (Worst Man) با بازی خودش در کنار «پیت دیویدسون» را نیز برای یونیورسال خواهد نوشت. او اخیراً در فیلم لایو-اکشن/انیمیشن «تام و جری» (Tom & Jerry) ظاهر شده و کتاب خاطراتش (A Very Punchable Face) در سال ۲۰۲۰ به بازار آمده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید