news-background
news-background

اولین تصویر از «سرشا رونان» و «سم راک‌ول» در فیلم معمایی See How They Run

سرچ‌‌لایت پیکچرز اولین تصویر رسمی از فیلم «ببین چگونه فرار می‌کنند» (See How They Run) که می‌تواند یکی از مدعیان اسکار باشد را رونمایی کرد. در این فیلم «سم راک‌ول»، «سرشا رونان»، «آدرین برودی» و «دیوید اویلوو» برای «تام جورج» کارگردان برنده بفتا جلوی دوربین رفته‌اند. «مارک چپل» نویسنده فیلمنامه اریجینال این فیلم بوده است.

داستان فیلم در دهه‌ی ۱۹۵۰ لندن روی می‌دهد جایی که یک تهیه‌کننده فیلم هالیوود قصد دارد یک تئاتر محبوب «وست اند» را به فیلم تبدیل کند. وقتی که اعضای تولید فیلم به قتل می‌رسند، یک کارآگاه خسته از زندگی با بازی راک‌ول و دستیار جوانش با بازی رونان خود را در یک معمای قتل عجیب گرفتار می‌بینند. «آدرین برودی» نقش «لئو کوپرنیک» را بازی می‌کند که یک کارگردان هالیوودی است. «دیمین جونز» که اخیراً در تولید «خداحافظ کریستفر رابین» (Goodbye Christopher Robin) مشارکت کرده، تهیه‌کننده‌ی این فیلم است.

«دیوید اویلوو» در نقش «مروین کاکر-نوریس»، نویسنده‌ای تحسین‌شده که باید از تئاتر موفق اقتباسی سینمایی کند، «روث ویلسون» در نقش «پتولا اسپنسر» بازیگر تئاتر، «ریس شیراسمیت» در نقش «جان وولف»، تهیه‌کننده فیلم، «شان کلیفورد» در نقش «ادانا رامنی» همسر وولف، «شرلی هندرسون»، «چارلی کوپر»، «جیکوب فورچون-لوید»، «پل شهیدی»، «پرل چاندا»، «هریس دیکینسون» و «پیپا بنت-وارنر» دیگر بازیگران فیلم بوده‌اند.

تاریخ پخش «ببین چگونه فرار می‌کنند» هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید