news-background
news-background

اولین تصویر از «لینا هیدی» و «جودی گریر» در سریال White House Plumbers

تصویری جدیدی از «جاستین ترو»، «جودی گریر»، «لینا هیدی» و «وودی هارلسون» در سریال «لوله‌کش‌های کاخ سفید» (The White House Plumbers) شبکه اچ‌بی‌او مکس منتشر شد.

این سریال پروژه جدید «الکس گرگوری»، «پیتر هویک»، «دیوید مندل»، «فرانک ریچ»، «روبن فلایشر» و «دیوید برناد» تهیه‌کنندگان سریال «ویپ» (Veep) است. گرگوری و هویک نویسندگان سریال و مندل کارگردان آن است. «لوله‌کش‌های کاخ سفید» از کتاب «امانت» نوشته «ایجل کرو» و «متیو کرو» اقتباس خواهد شد و داستانی واقعی در مورد ورود مأمورین اف‌بی‌آی به ساختمان واترگیت و ستاد انتخاباتی حزب دمکرات و کار گذاشتن دستگاه‌های شنود روایت می‌کند. این مأموریت به دنبال پیدا شدن تصادفی نواری توسط مأمور هراست واترگیت و رسیدنش به واشینگتن پست فاش شد و در نهایت به کناره‌گیری نیکسون انجامید.

بازیگران سریال «جاستین ترو» در نقش «جی. گوردن لیدی»، «وودی هارلسون» در نقش «ای. ادوارد هانت»، «جودی گریر» در نقش «فرن لیدی»، «دامنال گلیسون» در نقش «جان دین»، «لینا هیدی» در نقش «دوروتی هانت»، «کیرنان شیپکا» در نقش «کیوان هانت»، «یول وازکز» در نقش «برنارد بارکر»، «دیوید کرومهلتس» در نقش «ویلیام او. بیتمن»، «ریچ سومر» در نقش «ایجل کرو»، «کیم کوتس» در نقش «فرانک استورگیس»، «لیام جیمز» در نقش «سنت جان هانت»، «زویی لوین» در نقش «لیسا هانت»، «تونی پلانا» در نقش «یوجینو مارتینز»، «زک اورث» در نقش «آلفرد بالدوین» خواهند بود.

مندل در مصاحبه با «ایندی‌وایر» در مورد این تصویر می‌گوید: «نمی‌توان مشخصاً به این نما نگاه کرد و نامی از «لیا کتزنلسون» و «آناستیژا وایت» [طراحان صحنه و لباس] نبرد. اینجا اتاق نشیمن منزل لیدی است – یادبودی برای [کار وایت] – و مثل خود آن مرد، منزل لیدی نیز کمی خاموش است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید