news-background
news-background

تصاویر بوسه‌های «زندیا» و «تام هالند» شایعه رابطه عاشقانه دو ستاره Spider-Man را تأیید کرد

«تام هالند» و «زندیا» بازیگران فیلم‌های «مرد عنکبوتی» در حال بوسیدن یکدیگر در لس‌آنجلس دیده شدند. «پیج سیکس» جمعه گذشته با انتشار تصاویری از هالند و زندیا در یک خودروی آئودی سرانجام شایعه‌ای را تأیید کرد که مدت‌ها شنیده می‌شد.

تصاویر منتشر شده پنجشنبه گذشته در سیلور لیک، لس‌آنجلس گرفته شده‌اند، جایی که مادر ستاره سابق دیزنی چنل زندگی می‌کند. در تصاویر دیگر «کلر استورمر» مادر زندیا قابل رؤیت است. زندیا و هالند در فیلم‌های «مرد عنکبوتی» نقش «ام‌جی» و «پیتر پارکر/مرد عنبکوتی» را بازی می‌کنند.

این او اولین بار در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) که در سال ۲۰۱۷ اکران شد و سپس در «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) در سال ۲۰۱۹ مقابل هم نقش‌آفرینی کرده بودند. آن‌ها برای سومین بار در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) که ۱۷ دسامبر روی پرده می‌رود در برابر هم دیده خواهند شد.

شایعه رابطه عاشقانه هالند و زندیا از سال ۲۰۱۷ شنیده می‌شد و هواداران حتی نام «تامدیا» را برای آن برگزیدند. در ماه ژوئیه آن سال «پیپل» گزارش داد که هالند و ستاره سریال «سرخوشی» (Euphoria) با یکدیگر قرار ملاقات می‌گذارند اما این دو بازیگر در شبکه‌های اجتماعی این گزارش‌ها را تکذیب کردند.

زندیا در آن زمان در صفحه توییتر خود نوشته بود: «صبر کنید، صبر کنید... بخش مورد علاقه من آنجاست که می‌گوید ما با هم به تعطیلات رفته‌ایم. جالب است! من سال‌هاست به تعطیلات نرفته‌ام! شما چطور «تام هالند»؟» هالند در پاسخ نوشت: «تور مطبوعاتی حساب است؟»

زندیا بعدها در مصاحبه با «ورایتی» گفت که با هالند رابطه عاشقانه‌ای ندارد. از آن زمان تاکنون این دو در مصاحبه‌هایشان از یکدیگر ستایش می‌کردند و در شبکه‌های اجتماعی پیام تبریک تولد برای هم می‌فرستادند. در سال ۲۰۲۱ هالند در مصاحبه با مجله GQ بریتانیا گفت که زندیا به او کمک کرده شهرت را مدیریت کند.

در همین مصاحبه هالند بریتانیایی از «طاقت‌فرسا» بودن شایعه رابطه او با زندیا گفته بود: «معنای این است که اگر شما واقعاً با کسی قرار می‌گذارید، باید از روی رضایت آن‌ها باشد، چون اگر اتفاقی میان شما دو نفر افتاد، فقط میان شما دو نفر نخواهد بود، مقابل تمام دنیا است. و می‌تواند بسیار پیچیده باشد. یکی از مسائلی است که از همه بیشتر نگرانش هستم، بیش از سایر مسائل در زندگی حرفه‌ای‌ام.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۶

بزارید زندگیشونو بکنن...به ما چه

نمایش اسپویل
۱۱ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۲۴

:)))))))) دقیقا اگه همین چهارتا فیلم رو هم نگاه نمی کردیم چه خاکی باید به سرمون می ریختیم

نمایش اسپویل
۱۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۷:۴۳

سلبریتی شدن که ما رو سرگرم کنن و حواس ما رو از زندگی خودمون و واقعیت هاش پرت کنن

نمایش اسپویل